וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלי שוב פיספס את הקריטריון לולנסיה

11.2.2008 / 16:42

אלוף הארץ בקפיצה לגובה כשל בנסיון ל-2.30 מ' בהדר יוסף וינסה להגיע לאליפות העולם דרך תחרויות באירופה. קרויטר ממשיך להדהים

ניקי פאלי, אלוף ישראל בקפיצה לגובה, עדיין לא השיג את הקריטריון להשתתפות באליפות העולם באולם, שתתקיים בחודש הבא בולנסיה. כדי להגיע לאליפות, פאלי צריך לעבור גובה של 2.30 מ'. בתחרות לפני שבוע בהדר יוסף הוא קבע 2.25 מ' והערב (ראשון) באותו האיצטדיון, הוא ניתר לגובה של 2.20 מ' לפני שכשל שלוש פעמים בנסיון לעבור 2.30 מ'.

פאלי ייצא השבוע לשלוש תחרויות באירופה, שם ינסה להשיג את הקריטריון. הראשונה תהיה בעוד ארבעה ימים בצ'כיה, לאחר מכן הוא ימשיך לתחרות ברומניה ויסיים את הסבב שלו במולדובה.

באותה תחרות בהדר יוסף, ילד הפלא של האתלטיקה הישראלית המשיך להדהים. דימיטרי קרויטר שיפר שוב את שיאו הישראלי לילדים עד גיל 15 והעמיד אותו על 2.06 מ'. כעת הוא רחוק בשני סנטימטרים מהשיא הישראלי לקדטים (עד גיל 17). כמו פאלי, גם קרויטר ישתתף בתחרות שקישינב בירת מולדובה, שתתקיים ב-22 לפברואר.

אלכסנדר טרמביץ' קבע שיא אישי ואת תוצאת השנה בקפיצה לרוחק, אחרי שניתר ל-7.47 מ'. טרמביץ' ניצח גם בספרינט ל-60 מטר וקבע בריצה הזאת את תוצאת השנה, 6:80 שנ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully