וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל, סרט מלחמה

11.2.2008 / 16:38

"לא דיברנו על ירידה, אבל חייבים נקודות ועכשיו", אומר דמיאף דאף, שמרוחק, עם קבוצתו, שש נקודות מהקו האדום. בארטון ממשיך להסתבך

דמיאן דאף, קשרה של ניוקאסל, טוען כי המועדון צפוי למלחמה קשה נגד הירידה, זאת בהנחה ולא ישתפר. המגפייז השיגו רק שתי נקודות מתוך 12 אפשריות מאז מינוי של קווין קיגן, שהחליף בתפקיד את סם אלרדייס. ניוקאסל מרוחקת רק שש נקודות מהמקום ממנו יורדים לליגה הראשונה. "אנחנו במלחמה", אמר האירי, "עוד לא התחלנו לדבר על הירידה, אנחנו מנסים להישאר חיוביים, אבל לכל מי שיש טיפת שכל יכול לראות שאנחנו צריכים להשיג נקודות, ועכשיו".

ניוקאסל הפסידה שלשום (שבת) 4:1 לאסטון וילה, אחרי שהובילה 0:1. קבוצתו של קיגן ניצחה בפעם האחרונה ב-15 בדצמבר, אז פגשו את פולהאם, עוד בתקופת אלרדייס. משחקם הקרוב של ניוקאסל מזמן מפגש עם מנצ'סטר יונייטד, שבמשחק האחרון הביסה אותם 0:6 באולד טראפורד. "יש לנו הרבה עבודה לעשות", טוען דאף, "אנחנו רחוקים מאוד ממה שמצפים במועדון הזה".

בנושא אחר, קשר ניוקאסל המסובך, ג'ואי בארטון, צפוי להיכנס לצרות נוספות, הפעם עם ההתאחדות האנגלית לכדורגל. בארטון יואשם בהכאתו של שחקן וילה שון מלוני. שופט המשחק בשבת, לי מייסון, לא הצליח לצפות באירוע, כך שהשאיר את ההחלטה בידי ההתאחדות, שתחקור את המקרה. בארטון חזר לאחרונה למגרשים, לאחר שהשתחרר ממאסר על תקיפה והשתתפות בקטטה, שלווה בתקופה קצרה בקליניקה לשיקום ספורטאים בהמפשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully