וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שווה יותר

יצחק סולומון

11.2.2008 / 16:26

האלופה תצפין במחזור הקרוב לקרית שמונה, שם החליטו להעלות את מחירי הכרטיסים ל-80 ש"ח. זה לא מה שימנע הסתערות

במשך חודשים ארוכים התגאו בהנהלת הפועל קריית שמונה בכך שמחירי הכרטיסים למשחקי הקבוצה הם הזולים ביותר בליגת העל. אולי בהשראת היריבה בשבת, בית"ר ירושלים, החליטו בקבוצה להעלות את מחירי הכרטיסים, שיעמדו על 80 שקלים למבוגר, ו- 40 שקלים לנוער ולחיילים. יחד עם זאת דאגו לצ'פר את האוהדים, מי שירכוש כרטיס לשני משחקי בית רצופים, יזכה להיכנס למשחק השלישי בחינם.

בהנהלה אומרים: "ראוי להדגיש כי גם במקרים בהם הגיעו קבוצת הנחשבות לאטרקטיביות יותר כגון: מכבי תל אביב, מכבי נתניה ומכבי חיפה, נשארו מחירי הכרטיסים בעינם. לעומת זאת, כאשר אוהדי קריית שמונה מגיעים למשחקי החוץ של קבוצתם באצטדיונים שונים בארץ, אין הם זוכים למחירים דומים ומשלמים אף כפול ויותר מהמחיר אותו שילמו אוהדי הקבוצות היריבות שהתארחו בקריית שמונה". בימים האחרונים נרשמת היסטריה סביב המשחק בשבת. החל ממחר (שלישי) תחל מכירה מוקדמת של כרטיסים במספר מוקדים בעיר. ההערכה היא שהקופות כלל לא ייפתחו בשבת.

גם משטרת קריית שמונה נערכת בכוחות בסדר גודל חסר תקדים כדי שהמשחק יעבור בשלום. במשחק אמורים לשמור על הסדר 180 שוטרים, לעומת 120 בכל משחק. אליהם יצטרפו עוד כ- 80 מאבטחים. השחקנים זכו לעוד יום חופש ומנוחה, ומחר (שלישי) יחל המאמן, רן בן שמעון, בהכנות הרשמיות למשחק המסקרן. בקריה מקווים שהשוער שביט אלימלך יחזור לאיתנו עד שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully