וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאדוני רגוע בקשר לחוזה

11.2.2008 / 13:41

מאמן איטליה בטוח כי חוזהו ייחודש אחרי היורו: "אני יודע שאני זוכה לאמונו של נשיא ההתאחדות". דייגו מכחיש מעבר אפשרי מברמן ליובנטוס

מאמן איטליה, רוברטו דונאדוני, שיחרר אנחת רווחה אחרי הניצחון 1:3 על פורטוגל במשחק הידידות בשבוע שעבר, ועתה הוא התפנה להסביר את תוכניותיו בעתיד הקרוב. "היו הרבה דיבורים בנוגע לחוזה שלי, אבל האמת היחידה היא שג'יאנקרלו אבטה, נשיא ההתאחדות האיטלקית, יישב איתי על כך בקרוב. כל השאר זה רק שמועות".

"כרגע אני לא חושב על כך", הוסיף דונאדוני, "אני יודע שאני זוכה לאמונו של נשיא ההתאחדות, ואין לי כל סיבה לחשוב אחרת". ומה חושב המאמן על ניצחונה של אלופת העולם על הפורטוגלים? "השחקנים הבינו כי צריך להקריב כשמשחקים בנבחרת הלאומית, וזו היתה הפגנת מקצוענות". המאמן כיוון בעיקר לויתורים של אלסנדרו דל פיירו, ולהצבת אנטוניו קסאנו בחוד האיטלקי. "אני שמח שקסאנו מצא את המזג הנכון, הוא צריך להמשיך ולתת את כולו ולהאמין בעצמו. אין לי ספק בקשר לכישרון שלו, עכשיו הוא צריך להפגין עקביות".

דייגו מכחיש מעבר ליובה

ורדר ברמן הגרמנית זועמת. התקשורת באיטליה וגרמניה מדווחת שיובנטוס מעוניינת בכוכבה דייגו, והדבר גרם לקבוצה מצפון גרמניה להכחיש כי הוא עשוי לעזוב אותה בתום העונה. אין זה סוד שהגברת הזקנה מעוניינת בצעיר בן ה-22, והיא אף היתה מעוניינת בשירותיו בקיץ האחרון, אך ברמן התעקשה כי הוא אינו למכירה. בגרמניה מעריכים שברמן לא תעמוד במחיר שיוצע לה על הקשר הברזילאי.

בשבוע שעבר רמז דייגו כי ישמח לעבור לשורות הביאנקונרי, אך היום (שני) הוא הבהיר באתר המועדון: "אלו סיפורים שהומצאו, לא אמרתי דברים כאלה כי יש לי כבוד למועדון שלי". מנהלה הספורטיבי של ברמן, קלאוס אלופס הוסיף: "דייגו אמר בטלוויזיה שהוא רוצה להישאר איתנו. גם אם יובנטוס תציע יותר מ-27 מיליון יורו עבורו, הוא לא יהיה מוכן לעשות עסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully