וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיוך חזר לפנים של ריאל, סופית

11.2.2008 / 12:50

אחרי ה-0:7 על ויאדוליד וצבירת 8 נקודות הפער מברצלונה, רמון קלדרון, נשיא ריאל, מכתיר את פרוייקט שוסטר כהצלחה: "אנחנו יכולים להתגאות"

ברנד שוסטר, מאמן ריאל מדריד, הילל את יכולת שחקניו "המושלמת" בניצחון 0:7 על ויאדוליד אמש (ראשון). ריאל התאוששה מהפציעות ומההפסד 2:0 לאלמריה מהשבוע שעבר, כדי להמם את יריבתם המסכנה ואת ברצלונה, ממנה התרחקו שחקניו של שוסטר לידי שמונה נקודות מהמקום הראשון.

ב-30 הדקות הראשונות הפריד בין הקבוצות רק שערו המוקדם של ז'וליו באפטיסטה בדקה השמינית. ויאדוליד הוכיחה מאמץ ונראתה כמו מי שתקשה על האלופה. אחר כך, זה היה זמן ריאל. עם ארבעה שערים ב-13 דקות, כולל צמד של ראול, אחד של אריאן רובן וגוטי, שעשו 0:5, לפני שגוטי ורויסטון דרנת'ה חתמו את התוצאה. זו הייתה הפעם ה-13 בה ריאל ניצחה בתוצאה 0:7 בהיסטוריה של הסנטיאגו ברנביאו.

"כולם עשו עבודה מושלמת. זה היה משחק מאוד חיובי", סיכם שוסטר, שנאלץ להסתדר ללא רוד ואן ניסטלרוי, פפה, כריסטיאן מצלדר, גבי היינצה ו-ווסלי סניידר, כשגם רוביניו נפצע ויצא בדקה ה-14. "אנחנו חייבים לקחת בחשבון שכמה שחקנים לא שיחקו, אז למרות כמה דאגות, השחקנים ששיחקו עשו את העבודה. חשוב מכך, אי אפשר כבר להגיד שחלק מהשחקנים לא משחקים מספיק".

"נכבשו הרבה שערים, מכיוון שיכולנו ליצור התקפות משובחות אחת אחרי השנייה. אנחנו חייבים ליהנות מהמשחקים שלנו, במיוחד אלו. שבוע הבא כבר יכול להיות לא כל כך פשוט", סיפר שוסטר בחיוך.

אושר גדול נראה גם על פניו של רמון קלדרון, נשיא ריאל, שאחראי, יחד עם שוסטר, על בניית קבוצת החלומות. "לראות את הקבוצה משחקת כמו מכונה משומנת מביאה הרבה גאווה למדרידאים", אמר הנשיא לאתר הרשמי של ריאל, "החדשה הרעה היא פציעתו של רוביניו. מלבד זה, הכל היה מושלם: השערים, הצורה בה שיחקנו, לראות את הקבוצה כל כך שמחה. אנחנו יכולים להיות גאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully