וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובול: גם כאן ניצחון ל-NFC

11.2.2008 / 11:20

אואנס ופיטרסון נצצו, ה-NFC ניצח 30:42. ג'ים זורן יאמן את הרדסקינס, ובבפאלו מחפשים מושיע שיציל את הקבוצה ממעבר לטורונטו

לאחר הניצחון של ניו יורק ג'איינטס בסופרבול בשבוע שעבר, הפגינה חטיבת ה-NFC עליונות נוספת, הפעם במשחק הפרובול, כשגברה 30:42 על ה-AFC. טוני רומו זרק לשני טאצ'דאונים, טרל אואנס קלט 101 יארד ושניים ומעל כולם התבלט רוקי השנה, אדריאן פיטרסון, עם 129 יארד וצמד משלו. 147 יארד וטאצ'דאון לפייטון מאנינג ב-AFC.

מאמן חדש, סופסוף, לוושינגטון. אחרי שסטיב ספנגולו, מתאם ההגנה של ניו יורק ג'איינטס, סירב לדניאל סניידר, מונה ג'ים זורן, שרק לפני שבועיים הגיע מסיאטל סיהוקס כדי להיות מתאם ההתקפה. שורה של מאמנים עברו אצל סניידר, ולאחר סירובו של ספנגולו, הוא החליט שזורן יהיה זה שיעמוד על הקווים ויקפוץ כיתה באופן אוטומטי. הוא חתם לחמש שנים. "זה לא שהייתי חסר מלים", אמר זורן, "המלים הראשונות שלי היו 'בטח, אקח את הג'וב הזה, אני מוכן אליו'". ברוך הבא לממלכה של דניאל. משחקו הראשון של זורן יהיה מול אינדיאנפוליס, במשחק שנקבע כ"משחק היכל התהילה" של הליגה, ב-3 באוגוסט.

ראלף ווילסון ג'וניור רוצה למכור את בפאלו, ויש מי שמתעניין. המיליארדר טום גוליסיאנו, בעלי קבוצת ההוקי קרח של בפאלו סייברס, רוצה להציל את העיר ממעבר הקבוצה לטורונטו: "דיברתי עם כל מיני אנשים, ומעבר לזה לא אומר כלום", ציין גוליסיאנו. החשש הגדול של אוהדי הבילס הוא ממעבר לעיר הקנדית, שהוזכר לא מעט פעמים לאחרונה. מייק מקארתי, מאמן גרין ביי, אמר כי הפאקרס לא יודעים עדיין מה יהיה עם ברט פארב. "כנראה בעוד שבועיים נקבל תשובה", ציין המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully