וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: מעות אחרי הדמעות

11.2.2008 / 11:14

ה"גרדיאן" מפרסם כי לאחר ההפסד 2:1 לסיטי, בו נערך טקס לזכר הרוגי אסון מינכן, יצא אלכס פרגוסון לדרא"פ, כדי לקדם את מסע הקבוצה בקיץ

עיתון ה"גרדיאן" מפרסם הבוקר (שני) כי אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, לא נשאר להתאבל על ההפסד 2:1 ליריבה העירונית סיטי לאחר המשחק אמש באולד טראפורד. "הוא עזב את האצטדיון, בדיוק כמו האוהדים שביציעים", מספר העיתון. פרגוסון מיהר בסיום אל המטוס שלקח אותו לדרום אפריקה, שם יקדם את המסע של מנצ'סטר יונייטד בקיץ. "אחר צהריים שהחל עם זכרונות נוגעים ללב של העבר של מנצ'סטר יונייטד, הסתיים עם תזכורת למציאות הפרסומית, תאבת הבצע, שמאפיינת את ההווה", מסביר כתב העיתון מאולד טראפורד.

כזכור, אמש ציינו במשחק הדרבי של מנצ'סטר 50 שנה לזכרם של ההרוגים במטוס הקבוצה שהתרסק במינכן, כשבין השאר שיחקו שחקני שתי הקבוצות עם מדים המזכירים את הסגנון העתיק ההוא. "את האירוע העיר כולה הייתה אמורה לזכור, אך בסופו של דבר ינצרו רק אוהדי הסיטי את היום", כתבו.

סיטי הבקיעה פעמיים במחצית הראשונה, בניגוד למהלכי המשחק, ואחר כך שמרו בקנאות על התוצאה, למרות שער מצמק של מייקל קאריק, והשיגו את הניצחון הראשון באולד טראפורד מאז 1974. "זו הייתה כנראה התוצאה שסיטי היתה ראויה לה. הם שיחקו טוב מאיתנו", אמר ריאן גיגס, כוכב יונייטד בסיום. "סיטי הבקיעה בשלבים החשובים של המשחק ולא הצלחנו להתאושש מזה. לא שיחקנו טוב הגנתית".

רבות דובר על ההשפעה של הפגרה הבינלאומית על יכולתה של הקבוצה, כשאלכס פרגוסון אפילו ביקר את שימוש היתר בכריסטיאנו רונאלדו על ידי נבחרת פורטוגל. "היו הרבה שחקנים שלא נראו מספיק חדים וזו יכולה להיות הסיבה לכך", המשיך גיגס את דברי מאמנו. "הייתה לנו מספיק מוטיבציה, זה היה משחק מאוד משמעותי עבור המועדון, דרבי וגם שלוש נקודות חשובות".

לסיום התייחס גיגס גם למאבק על האליפות. בעקבות משחקי אתמול נותרה יונייטד במקום השני בטבלה, כשצ'לסי, בעקבות ה-0:0 עם ליברפול התקרבה לכדי שלוש נקודות מהמקום השני. ארסנל, שתתמודד היום מול בלקבורן באצטדיון האמירויות (22:00), תנסה לנצל את ההזדמנות לברוח לפער של חמש נקודות במקום הראשון. "אנחנו כנראה פשוט לא יכולים להפסיד עוד נקודות מעכשיו. אנחנו חייבים לדאוג לכך שלא ניראה יותר כמו במשחק האחרון".

גרנט ובניטז מחכים לכוכבים

אברהם גרנט הודה כי הוא לא מסוגל יותר לחכות לחזרתם של ג'ון טרי וכוכביו האפריקאים להרכב צ'לסי, במיוחד לאור מה שנראה כהתרחקות הקבוצה ממאבק האליפות. קבוצתו של גרנט נראתה בינונית במהלך ה-0:0 מול ליברפול אמש, כשחודשיים ללא כמה מהכוכבים סוף סוף החלו להראות את אותותיהם. לאחר שהשיגו תשעה ניצחונות רצופים, צ'לסי הסתפקה בשתי תוצאות תיקו, מול פורטסמות' וליברפול, בשני המשחקים האחרונים. כרגע עומדת הקבוצה במרחק של חמש נקודות מארסנל המובילה, כשלתותחנים יש כאמור את ההזדמנות לברוח לשמונה הערב.

ג'ון טרי רק חזר להתאמן, פרנק למפארד רק חזר לשחק אחרי שישב בחוץ מדצמבר, דידיה דרוגבה, מייקל אסיין וסלומון קאלו יחזרו רק השבוע מאליפות אפריקה. אין ספק, זו הייתה תקופה לא פשוטה לכחולים. "כמובן שאם יצאנו עם תוצאות תיקו פעמיים אנחנו לא מרוצים, אבל אנחנו עדיין במאבק על האליפות", אמר גרנט.

"אני חושב שישנו איזשהו לחץ פיזי על השחקנים בחודש האחרון. זו קבוצה קטנה של שחקנים. אולי הם מעט עייפים, מכיוון שהם שיחקו גם במדי הנבחרת הלאומית. זה דבר שצריך לקחת בחשבון כשמשחקים ברמה הגבוהה. ישנם הרבה משחקים, אבל הם עשו עבודה טובה עד כה", סיכם המאמן הישראלי.

"היינו צריכים למקם את שון רייט פיליפס במרכז המגרש, מכיוון שלא היו לנו יותר מדי אפשרויות. עכשיו אני מקווה שהשחקנים ישובו מאפריקה בכושר טוב. זה לא יהיה פשוט, הם שיחקו במזג אוויר אחר והכל. הם ישחקו איתנו ביום שני או שלישי".

בהמשך, התייחס מאמן צ'לסי לחזרתו של ג'ון טרי. בלם נבחרת אנגליה לא צפוי לשחק בשלושת השבועות הקרובים, אבל גרנט מודה כי לא יהיה מופתע אם טרי יהיה כשיר לגמר גביע הליגה מול טוטנהאם ב-24 בפברואר. "הוא מנהיג ואנחנו צריכים אותו. אני חושב שגמר הגביע יהיה מוקדם מדי בשבילו, אך נצטרך לחכות ולראות".

בזמן שצ'לסי חולמת עדיין על כל התארים, ליברפול נאבקת על המקום הרביעי בליגה ומצפה להצלחות בגביע ובליגת האלופות. ליברפול השאירה את אוהדיה מדוכאים, לאחר שהאמינו שזו השנה בה יוכלו, סוף סוף, לעשות משהו בליגה. זה היה התיקו הרביעי של הקבוצה ממרסיסייד בששת המשחקים האחרונים וכשפרננדו טורס פצוע ויושב בחוץ, פטר קראוץ' שיחק ולא הספיק להחמיץ. "לקראוץ' היו מספר הזדמנויות, כמה הזדמנויות טובות אבל הקבוצה הראתה אופי", אמר רפא בניטז, "כרגע יש לנו שתי תחרויות חשובות. אנחנו לא יכולים לשנות כלום, פשוט להמשיך לעבוד קשה ולשחק כמו ששיחקנו היום. אם נשחק ככה מול קבוצות אחרות, אני בטוח שננצח. אנחנו רוצים לסיים ברביעייה הראשונה וצריכים לנצח את המשחק הבא".

בניטז ישאף לקבל בחזרה את טורס במהירות להרכב והוא הוסיף בעניין החלוץ הספרדי: "אולי הוא יוכל לשחק במשחק הגביע בסוף השבוע למשחק מול בארנסלי. יש לנו זמן. הפיזיותראפיסטים עובדים איתו. הוא יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully