וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנאקיס מוכן, מאוד מוכן

10.2.2008 / 22:43

אולימפיאקוס הביסה את אריס סלוניקי 61:81, והיא כבר מחכה למכבי תל אביב. ספאחיה וטאו הפסידו 82:80 לבדאלונה בגמר הגביע הספרדי

במכבי תל אביב נשמעו מספר קולות מודאגים לאחר ההפסד להפועל ירושלים בגמר הגביע, מחשש שעכשיו הקבוצה תחווה ירידה ביכולת, דווקא לפני ששלב הטופ 16 מתחיל, עם מפגש חם מול אולימפיאקוס. הצהובים התאוששו והביסו את הפועל רמת גן בליגה, אבל גם ביוון יודעים לאותת, והערב (ראשון) קבוצתו של צביקה שרף קיבלה איתות עצבני, היישר מיריבתה הבאה, שהביסה בליגה היוונית אל אריס סלוניקי 61:81.

אולימפיאקוס נראית מצויין מאז חילופי המאמנים, ונראה שפאנטוליס יאנאקיס נכנס בקלות לתפקיד, ועושה חיל. האדומים עצרו את אריס על 8 נקודות ברבע הראשון, ועל 23 במחצית. ברבע השלישי אריס הצליחה לחזור, אבל אז המארחים שוב ברחו ליתרון דו ספרתי, ממנו כבר האורחים לא הצליחו לחזור. קלעו לאולימפיאקוס: מארק ג'קסון 23, לין גריר 21, קוסטה ואסילאידיס 20. לאריס: האנו מוטולה 14, ברייסי רייט 12, ג'רמיה מאסיי 11.

הקללה קיימת, תשאלו את ספאחיה

האם מסתמנת העונה קללה על ראשם של מאמני מכבי תל אביב בעבר ובהווה בכל הנוגע לגביעים? הראשון היה צביקה שרף שהפסיד להפועל ירושלים, דייויד בלאט הפסיד בחצי גמר הגביע הטורקי לבורסה, פיני גרשון פוטר עוד לפני משחק הגביע שלו, והערב (ראשון) הצטרף שם נוסף לרשימת האומללים: נבן ספאחיה. המאמן הקרואטי הפסיד עם קבוצתו, טאו ויטוריה בגמר הגביע הספרדי, 82:80 לחובנטוד בדאלונה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשטאו מוליכה בהפרש של 4 נקודות, אבל ברבע הרביעי בדאלונה נטלה את ההובלה, עליה היא שמרה עד לשניה האחרונה. רודי פרננדז הוליך את קלעי בדאלונה עם 32 נקודות, ודמונד מאלה הוסיף 15. קלעו לטאו: מרקו טלטוביץ' 17, איגור ראקוצ'ביץ' 16, טיאגו ספליטר 12.

ואם כבר גביע, אז גם באיטליה נאבקים על פיסת המתכת הזאת, ולגמר שם הגיעו וידיויצ'י בולוניה ואבלינו. הפתיחה היתה דווקא של אבלינו, שפתחה טוב את הרבע והילכה בהפרש של 8 נקודות, אך אז חזרה בולוניה למשחק, ונטלה את היתרון במחצתי השניה. אלא שאבלינו לא ויתרה, עלתה ליתרון 4 דקה לסיום, ממנו הבולונזים כבר לא הצליחו לחזור, ואבלינו ניצחה 67:73. דווין סמית' הוליך את קלעי אבלינו עם 18 נקודות, וניקולה ראדולוביץ' הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully