וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "בזכות הישראלים"

יצחק סולומון

10.2.2008 / 19:42

בקבוצה הצפונית שרושמת רצף של 13 משחקים ללא הפסד ומקום בצמרת מפרגנים דווקא לשחקני הבית. שביט אלימלך עדיין אינו כשיר

מאמן קריית שמונה, רן בן שמעון, אפשר לחניכיו שני ימי מנוחה, בעקבות המאמצים שהשקיעו בתקופה האחרונה, בין השאר בתיקו 0:0 אתמול (שבת) מול מכבי נתניה. אימוני הקבוצה יתחדשו רק ביום שלישי, ואז יחלו ההכנות הרשמיות למשחק מול מוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים.

קשר קריית שמונה, גיא צרפתי, שספג קללות מאוהדי נתניה, לא לוקח את זה קשה מדי. צרפתי: "חלק מהקהל קילל אותי, אבל זה חלק קטן. כשהם באו לקריית שמונה בסיבוב הראשון, הם שרו לי שירים שהיו שרים לי כששיחקתי שם. כנראה שהתקרית במשחק ההוא עם זנו בונדיאה גרמה לכמה מהאוהדים להשתנות, אבל בסך הכול אני אוהב אותם, ולא שוכח את התקופה היפה שהייתה לי במכבי נתניה".

הקפטן יניב לביא, ששיחק אתמול נגד קבוצת נעוריו, מכבי נתניה, סיכם: "לא היה משחק טוב, אבל התוצאה בסך הכול טובה מבחינתנו. החצי הראשון היה שקול, ובחצי השני היינו לנו שני מצבים טובים, שיכלו להכריע את המשחק. למרות שיכולנו לנצח, אני לא מאוכזב". גם החלוץ ירו בלו סירב לקחת את התוצאה קשה: "לא היה משחק גדול, ואני חושב שהתוצאה לא מקפחת אף קבוצה. אני חושב שאנחנו יכולים להיות מרוצים מתיקו בחוץ נגד קבוצה ביתית וחזקה כמו נתניה".

אגב, שלושה מחמשת הזרים של הקבוצה לא פתחו השבוע בהרכב, אבל זה לא הפריע לחניכיו של רן בן שמעון, לרשום לעצמם 13 משחקים רצופים ללא הפסד. בעוד שירו בלו וגואל צ'ירסוואה פתחו בהרכב מול מכבי נתניה, הרי שעמנואל אמנגוואה ופטר אופריקווה, שולבו בהמשך, בעוד שהמצטרף הטרי, הקונגולזי מוקאנו נסימבה כלל לא שותף. בקריה אומרים: "אנחנו בצמרת בזכות הישראלים ולא בגלל הזרים".

בקריה מוטרדים ממצב בריאותו של השוער, שביט אלימלך, ועדיין לא קיבלו אבחנה ממה בדיוק הוא סובל. גורם בקריה אומר: "אנחנו מקווים שהוא יחזור לעצמו וכל הסיפור של המחלה יהיה כבר מאחוריו". הפועל חיפה תשלם לבלם קריית שמונה, סאלח חסארמה, 5000 שקל בלבד, כך קבע השבוע בית המשפט המחוזי בחיפה. התביעה המקורית של חסארמה עמדה על 90 אלף שקל. חסארמה שיחק בעבר במשך שתי עונות בהפועל חיפה, וטען לחוב שלא שולם לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully