וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לריאל מדריד יש 15 סיבות לחגוג

10.2.2008 / 23:45

האלופה הספרדית הביסה את ויאדוליד 0:7 והגדילה את הפער מברצלונה ל-8 נקודות. אתלטיקו מדריד ניצחה בסנטאנדר 0:2

ריאל מדריד ממשיכה לשבור שיאים. אחרי שכבשה העונה שתי חמישיות בליגה הספרדית, היא רשמה הערב (ראשון) את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה, כשהביסה את ויאדוליד 0:7. הניצחון הזה פתח פער של 8 נקודות בין ריאל לשניה ברצלונה, שנפרדה אתמול מסביליה בתיקו 1:1.

גם אתלטיקו מדריד, קבוצתה השניה של הבירה הספרדית, רשמה ערב מוצלח עם ניצחון חוץ 0:2 על סנטאנדר, שסידר לה את המקום הרביעי, בעקבות הפסדה של אספניול לרקראטיבו הואלבה 2:1. במשחק שנעל את המחזור ניצחה ולנסיה את בטיס 1:3.

ריאל מדריד - ויאדוליד 0:7

כשברנד שוסטר נזף בשחקניו על ההפסד לאלמריה במחזור הקודם, כנראה שהם לקחו את זה קשה מדי. קשה עד כדי כך, שרק שביעיה לרשת של קבוצת מרכז-תחתית טבלה הרגיעה אותם, וגם זה בכלל לא בטוח.

רוד ואן ניסטלרוי לא שיחק בגלל פציעה, אבל הפעם החברים שלו ממש לא הרגישו בחסרונו. החגיגה התחילה עם שער של ג'וליו באפטיסטה בדקה התשיעית, והמשיכה "רק" בדקה ה-31, כשראול קבע את ה-0:2. מאותו רגע נכבשו שלושה שערים ב-13 דקות מבית היוצר של אריאן רובן (33), ראול (39, פנדל) וגוטי (44). גוטי השלים צמד בדקה ה-62 וכבש את השישי ומי שדאג לקינוח 10 דקות לסיום היה רויסטון דרנטה ההולנדי.

שאר המשחקים

סנטאנדר - אתלטיקו מדריד 2:0

היריבה העירונית של ריאל מדריד נהנתה מהפסד מפתיע של אספניול והתקדמה צעד נוסף אל המקום הרביעי, עכשיו ליגת האלופות הולכת ומתקרבת. דייגו פורלאן האורוגוואי כבש את שני השערים לאתלטיקו בדקות 56 ו-74.

אספניול - רקראטיבו הואלבה 2:1

הקבוצה השניה של העיר ברצלונה איבדה נקודות חשובות בצמרת, כשבמקביל רקראטיבו עלתה מעל לקו האדום על חשבונה של לה קורוניה. פלורן סינמה פונגול כבש צמד לרקראטיבו בדקות 18 ו-26. אברטון מאספניול הספיק רק לצמק בדקה ה-40.

אוסאסונה - סראגוסה 0:1

המארחים השיגו ניצחון חשוב מאוד שהרחיק אותם עד ל-2 נקודות מהקו האדום. ירוסלב פלסיל כבש את שער הניצחון לאוסאסונה בדקה ה-45.

אתלטיק בילבאו - לבנטה 0:1

הבאסקים לא ממש יציבים בזמן האחרון, הפעם הם נהנו ממשחק ביתי מול נועלת הטבלה ועמדו בציפיות, וכמו אוסאסונה שומרים על מרווח של 2 נקודות מהקו האדום. פרננדו ליורנטה כבש את שער הניצחון בדקה ה-55.

ולנסיה - בטיס 1:3

בשבוע שעבר שברו הולנסיאנים רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון והנה הם כבר חוגגים ניצחון שני ברציפות, ועוד מול קבוצה שנלחמת על חייה בתחתית. ולנסיה נותרה אמנם במקום התשיעי בגלל יחס שערים, אבל היא רחוקה כעת רק בנקודה מסנטאנדר, שמדורגת שישית. דויד וייה כבש ראשון לולנסיה בדקה ה-16 ודויד חימנז סילבה כבש את השני בדקה ה-28. לואיס אדו צימק לבטיס בדקה ה-47, אלא שדקה לסיום וייה השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

מאיורקה - אלמריה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully