וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ישראל יצאו ממצרים, הגביע לא

10.2.2008 / 20:47

מצרים ניצחה את קמרון 0:1 וזכתה באליפות אפריקה בפעם השניה ברציפות והשישית בתולדותיה. מוחמד אבו טריקה כבש

לא מעט מומחים טוענים שמצרים משחקת את הכדורגל האטרקטיבי ביותר באפריקה, יותר נכון הכדורגל הקרוב ביותר לזה שבאירופה. הערב (ראשון) זה בא לידי ביטוי עם זכייתם השניה ברציפות של המצרים באליפות אפריקה, אחרי ניצחון 0:1 על קמרון במשחק הגמר שהתקיים באקרה, בירת גאנה.

בנוסף לעובדה שהמצרים שמרו על התואר, זו הייתה גם זכייתם השישית בהיסטוריה בגביע. עוד לפני כן מצרים הייתה הנבחרת המוצלחת ביותר בהיסטוריה של האליפות הזאת, כאשר מי שאיימו עליה היו אותה קמרון והמארחת גאנה.

זה היה ניצחונה השני של מצרים על קמרון באותה האליפות. כזכור, בשלב הבתים גברו הפרעונים על קמרון 2:4, סיימו את השלב הזה במקום הראשון בבית ובדרך גם הדיחו את חוף השנהב של דידייה דרוגבה בחצי הגמר.

משחק הגמר היה רחוק מלהזכיר כמה משחקים אחרים של האליפות בגאנה, לפחות מבחינת האטרקטיביות שלו, אבל מצרים הייתה זו ששלטה ברוב חלקיו. בסופו של דבר, הוא הוכרע משער ניצחון של מוחמד אבו טריקה, שחקנה של אל אהלי, שנכבש בדקה ה-77. ריגוברט סונג יצא להגן על מוחמד זידאן שפרץ משמאל, אלא שזה הצליח להוציא מסירת רוחב לאבו טריקה, שהיה חופשי לגמרי, פרץ לרחבה וכבש את שער הניצחון של הפרעונים ממצב נוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully