וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שתיים רבות, השלישית זוכה

10.2.2008 / 20:44

באיירן מינכן וורדר ברמן סיימו ב-1:1 את משחק הצמרת ביניהן. שאלקה נהנתה ממנו, כשצימקה את הפער מהפסגה, אחרי 2:3 בחוץ על דורטמונד

שני משחקים השלימו הערב (ראשון) את המחזור ה-19 בליגה הגרמנית, שאט אט חוזרת לתלם, לאחר הפגרה הארוכה. המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את שתי הראשונות, באיירן מינכן ו-ורדר ברמן, שנפרדו בתיקו 1:1. התיקו הזה שירת את שאלקה, שגברה 2:3 על בורוסיה דורטמונד.

באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:1

הבווארים הביסו בשבוע שעבר את האנובר וקיוו להמשיך את המומנטום מול יריבתם העיקרית על הכתר, שהייתה מרוקחת מהם ערב המחזור שלוש נקודות. דייגו, הקשר הברזילאי הנפלא, הימם את יושבי האליאץ ארינה עם שער כבר אחרי שש דקות, כשהעלה את הירוקים של שאף ליתרון. אחרי חצי שעה של משחק קיבלה באיירן הזדמנות להשוות, אבל לוקה טוני החמיץ פנדל. אלא ששתי דקות לאחר מכן זה רוברטו איזן וקבע גם את תוצאת המשחק.

דורטמונד - שאלקה 3:2

מי שהרוויחה מהתיקו ואיבוד הנקודות של שתי המוליכות היא סגנית האלופה. הכחולים המלכותיים יצאו לווסטפאלנשטאדיון בחבל הרוהר וקצרו ניצחון במשחק רב אירועים.

ג'ראלד אסמואה העלה את האורחים ליתרון עם שער בדקה ה-19, אבל שתי דקות אחר כך איזן ג'ובאני פדריקו. מרטין אמדיק, שחקנה של דורטמונד, התגייס לעזרתה של שאלקה כשכבש שער עצמי בדקה ה-30. הדרמה המשיכה במחצית השנייה, כשחמש דקות מפתיחתה מלאדן פטריץ' השווה. דדה מדורטמונד הורחק בדקה ה-76. שש דקות אחר כך הבקיע פביאן ארנסט את שער הניצחון עבור שאלקה, שמצמצת פערים מהפסגה. זה רק חמש מבאיירן.

ניצחון חוץ ללאנס

המחזור ה-24 בצרפת ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. לאנס יצאה למשחק חוץ נגד קון וחזרה עם שלוש נקודות, אחרי 4:1 גדול. החגיגה של האורחים החלה כבר בדקה הראשונה כשתופילו מאולידה כבש. בדקה ה-32 קאדר מנגאן הכפיל את היתרון. לואיס רמי כבר הפך את ההפסד של קון לתבוסה בדקה ה-65. ריינלד למאלטרה מקון המתיק את הגלולה המרה בדקה ה-68. שחקן קון ניקולס סובה עשה לעצמו ערב שחור כפליים כשכבש שער עצמי בדקה ה-75.

במשחק השני הפסידה ניס בביתה למארסיי 2:0 ואיבדה גובה בצמרת הליגה. מאמדו ניאנג כבש את השער הראשון למארסיי בדקה ה-25, ג'יבריל סיסה קבע את תוצאת המשחק רבע שעה לסיום. זה היה ניצחונה השני ברציפות של מארסיי, שטיפסה למקום החמישי והיא רחוקה רק בשתי נקודות מניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully