וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מרוצים ממה שהשגנו"

יצחק סולומון

10.2.2008 / 20:06

מאמן בני סכנין מסתפק במועט, לאחר שהשיג נקודה אחת משני משחקי הבית האחרונים. "אני שבע רצון מהיכולת, למרות שלא ניצחנו"

למרות שהשיגה נקודה אחת בלבד משני משחקי בית רצופים, מאמן בני סכנין אלישע לוי לא מאוכזב, למרות ששש הנקודות הביתיות יכלו לקרב את קבוצתו למקום השני, בדרך לאירופה.

"נגד כפר סבא היה משחק טוב מצד שתי הקבוצות", אמר אלישע לוי. "שיחקנו טוב, שלטנו במשך 60 דקות, הייתי מרוצה מהיכולת למרות שלא ניצחנו. אני חושב שאנחנו עומדים בציפיות שלנו. המאזן שלנו מצוין. נכון שעם האוכל בא התיאבון, ורצינו לנצח את שני המשחקים בבית, אבל מבחינתי היה חשוב לחזור לשחק כדורגל טוב. בסך הכול אנחנו עושים עונה טובה, בצמרת. נכון שתמיד אפשר להשתפר, אנחנו מאוד מרוצים ממה שהשגנו עד עכשיו".

אלישע לוי לא חושב שקבוצתו קיבלה פיק ברכיים ברגע האמת. לוי: "לכל קבוצה יש עליות וירידות. וכך גם לנו. עכשיו המאבקים יותר ויותר צמודים. לקראת הסיבוב השלישי יהיה עוד יותר קשה. אם נדע לשמור על המאזן שלנו נוכל לסיים במקומות 3-6, שזה יהיה הישג מצוין, למרות שאנחנו שואפים ליותר".

לוי משבח את הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה, אבל לא חושב שהעדרו במשחק מול מכבי הרצליה, בשבוע שעבר, היה הגורם לתבוסה הביתית. לוי: "קולמה הוא שחקן חשוב במערך, אבל מה שקרה נגד הרצליה יכול לקרות. חסרנו שלושה שחקנים שהיו הציר של הקבוצה, ולכן הפסדנו".

ביום שלישי תקיים בני סכנין משחק בכפר טירה, לזכר טיבי טיבי, כדורגלן הפועל טירה שנרצח לפני מספר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully