וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הזקנה לא אומרת נואש

10.2.2008 / 18:11

יובנטוס היתה בפיגור מול אודינזה, אך עשתה מהפך, ניצחה 1:2 והתקרבה אל הפיסגה. מילאן גברה 0:1 על סיינה, 0:2 לאינטר על קטאניה

המחזור ה-22 של הליגה האיטלקית נחתם הערב (ראשון) עם ניצחונה של אינטר על קטאניה 0:2. עוד קודם לכן, ניצחו יובנטוס ומילאן. הגברת הזקנה חזרה מפיגור מול אודינזה כדי לנצח 1:2, הרוסונרי לקחו 0:1 קטן על סיינה בבית. בתחתית, לאציו המשיכה בעונה הנוראית שלה עם הפסד 1:0 אצל אמפולי, וטורינו גברה על פאלרמו 1:3.

אודינזה - יובנטוס 2:1

למשך דקות ארוכות היה נדמה שהעונה המצויינת של אודינה עשויה להמשיך עם ניצחון על יובנטוס, המדורגת במקום השלישי.
אנדראה דוסנה הדהים את הגברת הזקנה בדקה ה-6, שהעלה את אודינזה ליתרון מוקדם. פאביו קווריארלה פרץ נהדר מהאגף ושלח כדור מצויין, בופון הדף לא טוב, והכדור הגיע אל דוסנה ששלח אותו בקלות פנימה. יובה לא הצליחה למצוא את עצמה עד למחצית השניה, אז קיבל השתלט מאורו קאמורנסי על כדור קרן בדקה ה-60, ונגח נהדר פנימה, 1:1. בדקה ה-76 המהפך הושלם, כשוינצ'נזו יאקווינטה, ששיחק בעבר באודינזה, עלה כמחליף, ובנגיעה הראשונה שלו בכדור שלח טיל גדול כדי לקבוע 1:2, עליו שמרה יובה עד לסיום.

הסתפקו במועט

מילאן - סיינה 0:1

מילאן מדורגת אמנם במקום ה-5, אבל עם משחק אחד פחות מפיורנטינה, ואם תנצח במחוזר הבא, היא יכולה אפילו לעקוף אותה. הערב מול סיינה זה אמנם לא היה פשוט, אבל המילאנזים ייקחו כל נקודה שייתנו להם. האורחים הגיעו כשהם שתי נקודות מהקו האדום, במקום 16, ולאורך רוב המשחק אף שיקחו כך. מחצית ראשונה הסתיימה מאופסת, ולרגע היה נדמה שסיינה תצליח להוציא נקודה מסאן סירו, אבל אז עשו המארחים חילוף, הכניסו את אלברטו פאלוסצ'י בדקה ה-63, ודקה מאוחר יותר קיבלו תוצאה: פאלוסצ'י קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ושלח טיל את הרשת שהכניע את השוער, קבע 0:1 למילאן, ושלח את סיינה הביתה עם הפסד נוסף.

קטאניה - אינטר 2:0

האלופה והמוליכה לא נרתעה מכך שרומא קיצצה אמב את הפער לחמש ולא נרתעה מכך שהדרימה לסיציליה. זה לקח אמנם 64 דקות עד השער, אבל תוך שלוש דקות הגיע צמד. אסטבן קמביאסו כבש את הראשון, החלוץ דויד סואזו את השני. הפער שוב חוזר בצמרת הטבלה לשמונה דקות.

טורינו - פאלרמו 1:3

רק 4 מקומות מפרידים בין שתי הקבוצות, אבל פניה של פאלרמו אל הצמרת ואירופה, בעוד של טורינו מופנה אל מאבקי התחתית. במחצית הראשונה פאלרמו היכתה, כאשר אמאורי העלה אותה ליתרון בדקה ה-36. אלא שטורינו לא הרימה ידיים, ובמחצית השניה הצליחה להשוות, לאחר שאיימו דיאנה כבש בדקה ה-60. 11 דקות מאוחר יותר והמהפך המיוחל הגיע: דויד די מיצ'ל פגע פעמיים בתוך 10 דקות, הפעם הראשונה בדקה ה-71, השניה ב-81, וטורינו קונה זמן נשימה יקר בתחתית.

אמפולי - לאציו 0:1

אמפולי שנמצאת במקום ה-19, אספה שלוש נקודות חשובות מאוד מול לאציו, שנמצאת בתקופה רעה מאז פתיחת השנה. האורחים השיגו עד כה רק ניצחון אחד בשנה החדשה, שממקם אותם במקום 13, רק 5 נקודות מהקו האדום. איגלי ואנוצ'י הרים את הקהל המקומי כשהעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-7, בשער שהספיק כדי להעמיק את הבור בשביל לאציו.

קליארי - פארמה 1:1

משחק התחתית של הליגה האיטלקית מצא קבוצה אחת מפורקת, בדמותה של פארמה, שלא הצליחה לנצח בחמשת המשחקים האחרונים, בעוד קליארי, שסוגרת את הטבלה דווקא משתפרת, עם תיקו בשבוע שעבר מולה יובנטוס, וניצחון גדול על נאפולי. ג'דה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-34, אבל רג'ינאלדו לא נתן לקליארי לחגוג יותר מדי, והשווה שתי דקות מאוחר יותר ל-1:1.

סמפדוריה - נאפולי 0:2
ג'נריו דלבקיו 76, 81.

ליבורנו - גנואה 1:1
טבאנו 16, די ואיו 82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully