וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול וצ'לסי סיימו ב-0:0, יונייטד נוצחה

10.2.2008 / 19:06

אף אחד לא ציפה מצ'לסי וליברפול למשחק אטרקטיבי, אך בטח לא לכזה משעמם, שנגמר ב-0:0, שרע לשתיהן. מנצ'סטר יונייטד-סיטי 2:1

המחזור ה-26 בליגה האנגלית הביא לנו מספר מפגשים גדולים, לפחות על הנייר. היום (ראשון) מנצ'סטר יונייטד פגשה בביתה בדרבי את מנצ'סטר סיטי. השדים האדומים יכולים היו להעפיל למקום הראשון, לפחות עד משחקה של ארסנל נגד בלקבורן, אבל היריבה העירונית מנעה ממנה עם 1:2 ענק.

במשחק השני, צ'לסי ואברהם גרנט אירחו בסטמפורד ברידג' את ליברפול. אחרי ההפסד של היונייטד בדרבי לסיטי ועד לפני המשחק של ארסנל, ידעו המיליונרים כי ניצחון יקרב אותם מאוד למוליכות. אבל אחרי התיקו בשבוע שעבר נגד פורטסמות סיימו הכחולים בעוד תוצאת תיקו, 0:0 מאוד מאכזבת. צ'לסי נראתה די רע ומלבד הזדמנות אחת, לא ייצרה מצבים כלל.

ליברפול כבר ויתרה על תואר האליפות. אבל גם במאבק על מקום בליגת האלופות היא לא בעמדה טובה, אחרי שהיא ממשיכה לאבד נקודות וגובה. לאחר התיקו היא מדורגת במקום החמישי בטבלה עם 44 נקודות.

צ'לסי - ליברפול 0:0

רפא בניטז המשיך במדיניות הרוטציה שלו ולא העלה בהרכב את יוסי בניון, שגם לא שיחק כלל. בחוד של המנג'ר הספרדי פתחו פטר קראוץ' ודירק קויט. גרנט, שהפצועים שלו מתחילים לחזור, עלה במערך הישן של 3:3:4. טל בן חיים פתח, כמו בניון, על הספסל.

צ'לסי פתחה את המשחק די מהוסס ולא הצליחה לייצר מצבים. בדקה ה-18 נרשמה ההזדמנות הראשונה לטובת ליברפול. קראוץ' הוריד כדור טוב לבאבל, שהחזיר לו. החלוץ הגמלוני שלח בעיטה חדה ליד הקורה של צ'ך. עד ההפסקה המשיכה ליברפול לשלוט במגרש, אולם לא הגיעה למצבים קורצים כדי לעלות ליתרון. החבורה של גרנט נראתה מאוד כבויה, לא יצירתית, כהרגלה, אבל גם לא יעילה, לא כהרגלה.

גם המחצית השנייה הייתה מאוד אנמית, מצידן של שתי הקבוצות. בדקה ה-71 שלח גרנט לכר הדשא את ג'ון אובי מיקל. שחקו נבחרת ניגריה שב מאליפות אפריקה, לאחר הדחתה ברבע הגמר על ידי המארחת, גאנה. עשר דקות אחר כך שלח אובי מיקל כדור טוב לבאלאק, אבל הגרמני רק היה קרוב, במה שהיה ההזדמנות הראשונה של צ'לסי במשחק. בסופו של דבר זה נגמר עם נקודה אחת לכל אחת, אבל ללא שערים ושעמום טוטאלי ל-41,777 הצופים.

מנצ'סטר יונייטד-מנצ'סטר סיטי 2:1

הדבר המעניין לפני הדרבי של מנצ'סטר היה, האם אוהדי הסיטי יכבדו את דקת הדומיה לזכר הנספים בתאונת המטוס של מנצ'סטר יונייטד לפני חמישים שנה? ובכן הם כיבדו. זו הייתה דקת דומיה מכובדת, בנוכחותו של סר בובי צ'רלטון, מניצולי האסון ב-1958. היונייטד עלו למגרש בתלבושת שנהגה להופיע בה לפני יובל ללא שמות השחקנים וללא פרסומות, ועם סרטים שחורים על הזרוע. גם הסיטי שיחקו עם סרט שחור.

הקבוצה של פרגוסון, ללא ווין רוני המושעה, אולי הייתה נרגשת מדי והחלה את המשחק בקצב איטי. הסיטי לקחו את ההזדמנות ובדקה ה-24 חדרו את הגנת יונייטד. דריוס ואסל בעט, ואן דר סאר הדף, אבל את הריבאונד שלח ואסל פנימה. יונייטד הפעילה לחץ, וטבז בעט מצוין כדי לראות את ג'ו הארט הודף נהדר. בדקה ה-45, יונייטד בצרות. רוחב מצוין של פטרוב מצא את הראש של באנג'אני ומשם לרשת. שער מספר 13 של באנג'אני העונה, ושער ראשון בסיטי, אחרי שעבר אליה בחלון ההעברות מפורטסמות.

המחצית השנייה התחילה עם טיל אדיר של דיטר האמן מ-30 מטר אותו עצר ואן דר סאר. בדקה ה-55 יונייטד הבקיעה, אבל השופט פסל את השער של טבז בטענת נבדל. פרגוסון עשה את כל החילופים שלו, אבל מול הסיטישל השנה, זה לא ממש הולך. גם שער יפה של קאריק בדקה ה-90 לא מנע ניצחון שני של הסיטי העונה על יונייטד, והפעם באולד טראפורד לעיני 76,000 אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully