וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתם צריכים לנצח"

10.2.2008 / 18:59

הקפטן השבדי מאטס וילאנדר חגג ניצחון גדול של הנבחרת השבדית ברמת השרון וטען כי זה היה פיספוס ישראלי. הראל לוי: "מקווה שבפעם הבאה אני אהיה שווה יותר מזה"

ברני ארדוב

מי היה חולם לפני שנה שנצטרך לשמוע את הטניסאים שלנו מספקים תירוצים אחרי הפסד לנבחרת כמו שבדיה בבית העליון של גביע דייויס. אבל עם ההצלחה בא גם התיאבון, ואחרי ההפסדים של דודי סלע (לתומאס יוהנסון) ושל הראל לוי (ליונאס ביורקמן), גם שני המחבטים הבכירים שלנו נשמעו מדוכדכים.

"אני מאוד מאוכזב כי אני לא חושב שהוא שחקן הרבה יותר טוב ממני", אמר דודי סלע אחרי המשחק, "למעשה חוץ מהסרב אני יותר טוב ממנו כמעט בכל מכה, אבל הוא זה שידע לשחק יותר טוב בנקודות המכריעות וזה מה שנתן לו את הניצחון".

סלע הוסיף: "באתי עם תכנית משחק ברורה מאוד, אבל הוא הפתיע אותי בכל פעם מחדש כשהוא עבר מהגנה להתקפה. יכול להיות שאני אלמד מזה לקח לפעם הבאה לתת את הטניס הרגיל שלי במצבים כאלו ולא לנסות להיכנס לראש של היריב"

יוהנסון עצמו היה מלא מחמאות ליריבו: "המפתח לניצחון שלי היה חבטות ההגשה. לדעתי דודי הוא אחד משחקני הקו האחורי הכי טובים שיש היום וידעתי שאני חייב לשמור על יציבות בסרבים כדי לנצח. אם דודי יעבוד עוד וישפר את הסרב שלו, אני מאמין שהוא יכול להגיע לטופ 20 בעולם".

הראל לוי ניסה להסביר את ההבדל בין המערכה הראשונה הכל כך מוצלחת שלו, לשאר המשחק מול יונאס ביורקמן: "במערכה הראשונה הוא ממש נתן לי להיכנס למשחק בניגוד ליוהנסון ביום הראשון, בהמשך הוא חזר לעצמו, בכל זאת היו לי הזדמנויות אבל לא לקחתי אותן. סבלתי מחוסר מזל, אני לא אוהב להגיד את זה אבל במערכה השלישית היה לו פוקס גדול, שבעצם ניצח לו את המערכה". על היכולת האישית שלו אמר לוי: "אני כרגע 150 בעולם וזה מה שאני שווה. אני מאוד מקווה שבמפגש הבא אני אהיה הרבה יותר מזה, כדי שגם אני אוכל לקחת נקודה מול מי שזה לא יהיה. נכון להיום חסרים לי עוד המון דברים".

הקפטן אייל רן סיכם: "השבדים שמרו על קור רוח, הם לא הושפעו מהקהל ולא התווכחו על נקודות, יכול להיות שזה משהו שאנחנו צריכים לקחת מהם לפעמים הבאות. הייתה חוויה אדירה, ואני מקווה שהנסיון שצברנו יעזור לנו לשמור על המקום בבית העליון בספטמבר".

יונאס ביורקמן: "במערכה הראשונה הראל לוי גרם לי להיראות כמו בן 45 ולא כמו בן 35. לקח לי הרבה זמן לשפר את הטניס שלי ולהיכנס למשחק, אבל הנסיון שלי עשה את שלו".

הקפטן השבדי מאטס וילאנדר: "קיבלתם אותנו בבית, כך שאפשר להגיד שהייתה לכם הגרלה לא רעה. בסופו של דבר סבלתם מחוסר מזל. הישראלים שיחקו עם הרבה לחץ ונראה שכולכם הלחצתם אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully