וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיגאן עצבני, קיגאן שביר

10.2.2008 / 14:22

קווין קיגאן וניוקאסל חטפו רביעייה מאסטון וילה, והמאמן שעדיין לא ראה ניצחון מאז מונה אמר על שחקניו: "אנחנו שבירים ברגעים החשובים"

תשעה משחקים עברו מאז מונה קווין קיגאן למנג'ר ניוקאסל בינואר, והקבוצה עדיין לא ניצחה. בשבת הפסידה ניוקאסל, אבל זה לא היה לארסנל או למנצ'סטר יונייטד, אלא לאסטון וילה ועוד 4:1. "לא היו לי טענות לגבי המחצית הראשונה, שהייתה מחצית טובה שלנו", אמר קיגאן על 45 הדקות הראשונות, מהן ירדו המאגפייז ביתרון לאחר שער מוקדם של מייקל אואן בדקה ה-5. "עמדנו בכל האתגרים שוילה העמידה מולנו והתרשמתי מאוד מהשחקנים".

קיגאן הוסיף להשתפך: "בהפסקה אמרתי לשחקנים כמה חשובות וגורליות יהיו 15 הדקות הראשונות במחצית השנייה". ואכן, המאמן כנראה ידע על מה הוא מדבר, שכן תוך פחות מעשר דקות הפכה וילה את התוצאה עם שני שערים מהירים. "אפשר לדבר אולי על מזל בגול הראשון", אמר קיגאן, "אבל הסתכלתי על התגובה של השחקנים שלי והתאכזבתי. ג'ון קארו ומרלון הארווד עשו מה שהם רוצים, ואנחנו דיברנו לפני המשחק שהם האנשים שמסוגלים לעשות לנו את הנזק. אנחנו שבירים ברגעים החשובים".

"אני מאמין שיש לנו מספיק כוח ואיכות כדי להישאר בפרמייר ליג", סיכם קיגאן, "אבל שלא יהיה ספק, נצטרך לשם כך מינימום של 40 נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully