וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניואלס היממה את סן לורנצו בפתיחת הקלאוסורה

10.2.2008 / 13:16

ליגת הקלאוסורה נפתחה בסוף השבוע והמשחק הראשון סיפק הפתעה ענקית, כאשר סן לורנצו הפסידה בבית 2:0. פאאס כבש, מירוסביץ' הורחק

המחזור הראשון של הקלאוסורה הארגנטינאית נערך בסוף השבוע, כשבמשחק הראשון איבדה האלופה סן לורנצו נקודות ראשונות מול ניואלס, שניצחה 0:2. שני ישראלים לשעבר בלטו במחזור הראשון, כשחבייר פאאס, הפועל תל אביב בעונה שעברה הבקיע במשחקה של אולימפו ומילובאן מירוסביץ', עד לפני מספר שבועות קשרה של בית"ר ירושלים, הורחק במשחקה של קבוצתו, ארגנטינוס ג'וניורס, שהפסידה 0:2 לסאן מרטין


סן לורנצו- ניואלס אולד בויס 2:0

סן לורנצו, אלופת הקלאוסורה בשנה שעברה, ואחת המועמדות לזכייה גם השנה, לא חלמה, בתסריטים הגרועים ביותר, שככה היא תתחיל את הקלאוסורה של 2008. הקבוצה של רמון דיאז קיבלה בסוף השבוע שעבר חיזוק אדיר, בדמותו של דאלסנדרו, שהגיע מסארגוסה, דאלסנדרו לא היה בסגל במשחק נגד ניואלס.

כבר בדקה הרביעית נשארה המארחת בעשרה שחקנים, לאחר שחורחה אורטיז הורחק אחרי תיקול פראי. שבע דקות בתוך המחצית השנייה הכניס ניקולאס ספולי את 25,000 הצופים להלם, כאשר העלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-64, שיוויון במספר השחקנים, לאחר שמטיאס דונאט מניו אלס הורחק. עשר דקות אחר כך הגיע השני. סנטיאגו סלסדו הקפיץ מעל אוריון, שוער סן לורנצו, כדי להשלים את ההפתעה של המחזור.

אסטודיאנס- באנפילד 1:2

אסטודיאנטס של חואן סבסטיאן ורון פתחה את העונה בניצחון ביתי על באנפילד. המשחק היה גמור כבר אחרי עשר דקות, כאשר מאג'ילו כבש כבר בדקה השנייה, ובדקה התשיעית הוסיף פיאטי את השני. באנפילד רק צימקה בדקה ה-60 עם שער של קאויטניץ.

פאאס מוסר ד"ש

ראסינג-אולימפו 1:1

חאבייר פאאס זוכרים? ובכן, בלמה לשעבר של הפועל תל אביב חזר כבר השנה לארגטינה, לקבוצתו אולימפו. פאאס מונה מיד לקפטן הקבוצה, ואתמול כבש את שער היתרון של אולימפו בדקה ה-35 במשחק החוץ שלה. בדקה ה-85, הצליח פאקונדו סבה להשוות ולהציל נקודה לראסינג.

סאן מרטין-ארגנטינוס ג'וניורס 0:2

עוד "ישראלי" לשעבר שחזר לדרום אמריקה הוא מילובאן מירוסביץ'. דווקא הצי'לאני, שהיה נראה כשחקן רגוע והגון, הורחק אתמול במשחק הבכורה שלו בארגנטינוס ג'וניורס. ארגנטינוס, שהייתה יחד עם טיגרה הפתעת האפרטואה 2007, יצאה לסן חואן שבצפון וחזרה עם הפסד. מרטין בראבו ומריו פאצ'קו כבשו למקומיים.

טיגרה-חימנסיה לה פלאטה 1:2

טיגרה, של המאמן דייגו קאניה, הייתה ההפתעה של האפרטורה האחרונה, כשסיימה במקום השני בעונה שרק עלתה בה מהליגה השנייה. אתמול היא ניצחה את חימנסיה לה פלאטה בפתיחת הקלאוסורה, עם שני שערים דרמטיים בדקות ה-85 וה-88, שהבקיעו מרטין מורל וגיז'רמו סוארז, ומחקו שער יתרון מוקדם של איגנסיו פיאטי. ג'אנטילטי מחימסניה לה פלאטה הורחק בדקה ה-32.

ולז סארספילד- קולון סנטה פה 3:4

לולז: גוסטאבו בלוורין (18, 55), סנטיאגו סילבה (23), מריאנו אוגלסיץ (28).

לקולון: פאבלו אגילר (35), דאריו גנדין (84), אלחנדרו קאפורו (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully