וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "התוצאה טובה עבורינו"

10.2.2008 / 12:34

מאמן ברצלונה היה מרוצה מה-1:1 בסביליה למרות שריאל מדריד תוכל להגדיל את היתרון ל-8 נקודות. פלגריני מויאריאל מאושר

ברצלונה יצאה אמש (שבת) למשחק חוץ קשה מאוד בסביליה וחזרה מהרמון סנצ'ז פיחואן עם נקודה אחרי 1:1. היום תפגוש ריאל מדריד את ויאדוליד ותוכל להגדיל את יתרונה בפסגה ל-8 נקודות, אבל מאמן בארסה, פרנק רייקארד, סירב להיות מאוכזב.

"התוצאה הזו טובה עבורינו במקום כל כך קשה", אמר ההולנדי, "היו רגעים מהם הייתי מרוצה והיו כאלו שלא. פתחנו היטב, אבל חסר לנו מזל במסירה האחרונה. במחצית השנייה המשחק כבר היה הרבה יותר פתוח. יכולנו לנצח, אבל גם להם היו הזדמנויות להכריע את המשחק".

רייקארד גם התייחס לרונאלדיניו, שנכנס כמחליף במחצית ורשם הופעה סבירה אחרי פציעה: "הוא עובד, מתאמן עם הקבוצה ומשתפר. הוא עשה כל שביכולתו לסייע לקבוצה היום. ברצלונה חייבת לעשות הכל כדי שהוא יחזור במיטבו".

פלגריני מבסוט לאללה

הקבוצה היחידה שניצחה בשלושת המשחקים בפתחו את המחזור בספרד, הייתה ויאריאל, שגברה 0:1 על מורסיה בחוץ, משער בזמן פציעות של גיז'ה פרנקו. הצוללת הצהובה סבלה ממכת פציעות ומאמנה הצ'יליאני, מנואל פלגריני, היה מאושר מהניצחון שהושג אחרי משחק כדורגל חלש: "אנחנו שמחים שלקחנו את שלוש הנקודות במגרש בו אפילו ריאל ואתלטיקו מדריד התקשו".

הצ'יליאני הוסיף: "זה היה פחות או יותר משחק שווה כוחות ואף אחת מהקבוצות לא יצרה יותר מדי מצבים. אם להיות כנה, זה לא היה משחק מהנה עבור הצופים. אולי 0:0 הייתה תוצאה יותר מוצדקת".

למאמן המפסיד, לוקאס אלקרז, היו טענות לשופט המשחק אחרי שזה לא שרק לפנדל אחרי הכשלה כביכול על הנוק גויטום: "זה היה פנדל ברור. השופט עשה כמה טעויות במשחק שהראו שהוא נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully