וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עלינו עם מוטיבציה, בעיקר בגלל לוזון"

רגב גולדמן

10.2.2008 / 12:06

בהפועל ת"א חוגגים ניצחון על האקס. גוטמן מחמיא לנאתכו: "אין מאושר ממני שהוא כבש. הוא בתהליך התקדמות". אניימה עשוי לעמוד לדין

ברני ארדוב

"אפשר היה לראות שעלינו למגרש עם מוטיבציה גבוהה יותר, בעיקר בגלל גיא לוזון" – כך אמר הבוקר (ראשון) שחקן בכיר בהפועל תל אביב, שניצחה אמש את מכבי פ"ת בבלומפילד 1:2. אותו שחקן הוסיף: "גם שהיינו בפיגור של שער לא נלחצנו ויצאנו קדימה כי המצב שלנו לא מאפשר לנו אחרת. אולי בפעם הראשונה העונה הראנו כדורגל טוב גם במצב של פיגור, וצריך לתת קרדיט לאלי גוטמן".

בחדר ההלבשה של הקבוצה השחקנים חגגו את הניצחון והחמיאו אחד לשני. ביברס נאתכו, שזכה לתשואות מהקהל כאשר הוחלף, אמר לחבריו: "צריך לעשות הכל כדי שלא נרד. כולם פה נתנו את הנשמה וזה מה שהביא לנו את הניצחון". אלי גוטמן נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. בין היתר אמר גוטמן: "הוכחתם היום שאתם ראויים ללבוש את החולצה של הקבוצה. אני גאה בכם, ככה אני רוצה שתיראו".

בסיום המשחק אמר גוטמן: "אין מאושר ממני שביברס נאתכו כבש את שער הניצחון. לאורך כל השבוע האחרון פרגנתי לו בחדרי חדרים והוא בתהליך התקדמות". במהלך השבוע האחרון ערך גוטמן שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה, וביום חמישי, באימון הראשון השבוע של שחקני הנבחרת האולימפית, אמר גוטמן בשיחה אישית לביברס נאתכו: "ראיתי את הבישול שלך במשחק של הנבחרת, אני רוצה שתביא את היכולות ההתקפיות שלך גם במשחקים של הפועל. אתה שחקן חשוב במערך, ואני יודע למה אתה מסוגל. אני מאמין בך ויודע שאת יכול לתרום הרבה מאוד לקבוצה".

ראובן עובד התאכזב מאוד מכך שלא נכנס כמחליף, ונראה שבור בסיום המשחק. לאחר החילוף השלישי של הקבוצה, התקדם עובד לכיוון חדר ההלבשה של הקבוצה. גם החלוץ הברזילאי של הקבוצה, פאביו ג'וניור, שהתחמם במשך דקות ארוכות ולא נכנס העדיף שלא לדבר עם חבריו לקבוצה ועלה ראשון לאוטובוס.

הדרמה הגדולה סביב בקשתו של פאביו ג'וניור במהלך סוף השבוע להשתחרר מהפועל תל אביב, נבעה בחלקה מהעובדה שלחלוץ נודע כי במהלך חודש ינואר, ובעיקר לקראת סופו, ניהלו גורמים המקורבים לקבוצה מו"מ לא רשמי עם חלוצה הצעיר של צ'לסי, בן סהר, אשר היה בראש סדר העדיפויות של מאמן הקבוצה, אלי גוטמן.

מוני הראל, יו"ר קבוצת הניהול, מאוד רצה לראות את סהר בהפועל תל אביב, ואלי גוטמן היה מוכן לשחרר את פאביו ג'וניור ולהסתמך על חלק התקפי צעיר, המורכב מארבייטמן ובן סהר. למרות הלחצים הגדולים שהופעלו על צ'לסי, ובראשם אברהם גרנט, לשחרר את סהר, בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל. מקורביו של בן סהר אישרו את הפרטים ואמרו: "הרבה קבוצות בארץ רצו את בן, ולא רק הפועל".

בתוך כך תחל השבוע הפועל תל אביב את הכנותיה לקראת המשחק הדרבי מול מכבי תל אביב. במהלך המחצית השנייה החלה מכירת הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב, כאשר כל כרטיסי הנוער לשערים 4-5 ולשערים 6-7 אזלו. המשטרה מתכוונת להיערך כבר מתחילת השבוע למשחק הדרבי, כאשר רכזי המודיעין של היחידה המרכזית בתל אביב, יערכו חיפושים בבתים של אוהדי שתי הקבוצה החל מהשבוע.

טל חן, שהורחק אמש ולא ייטול חלק במשחק הדרבי, אמר בסיום המשחק: "ניסיתי כמה שיותר להתחמק מהצהוב הזה. נעמדתי ולא הושטתי רגל. לדעתי השופט היה יכול להתעלם מזה. אם הוא התעלם מאובוקה הוא יכל גם להתעלם מהעבירה שלי. הדרבי הוא ללא ספק אולי המשחק הכי חשוב בעונה ואני מקווה שיהיה בסדר". גם אלי גוטמן אמר בנושא הזה: "מכבי ת"א קבוצה טובה, הדרבי יהיה מעניין".

בהפועל תל אביב ינסו לבדוק את האפשרות להכשיר את הבלם הבולגרי, אלין טופוזאקוב, שנפצע בשבוע שעבר בשריר הירך האחורי, ואובחן אצלו קרע חלקי. בשל הרחקתו של טל חן, אמור הצוות הרפואי של המועדון לנסות ולהכשיר במהלך השבוע את טופוזאקוב, שהורה לנוח במשך עשרה ימים.

במידה וטופוזאקוב לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק הדרבי עקב הפציעה, ירכיב אלי גוטמן את רמי דואני כבלמה השני של הקבוצה, לצידו של הקפטן וואליד באדיר. גוטמן אמר בסיום המשחק: "זה נכון, למשחק הדרבי יהיו לי רק שני בלמים, אבל אנחנו נסתדר".

בקבוצה מודאגים ממצב רגלו של שלומי ארבייטמן, שלא התאמן בצורה סדירה בשבוע שעבר, ובמהלך המשחק התלונן לא פעם על התכווצות שרירים, ומתיחת השריר. בהפועל ינסו להקל על ארבייטמן כדי שיוכל להיות כשיר לדרבי.

וינסנט אניימה, שוערה הניגרי של הקבוצה, נכלל בסופו של דבר בסגל אמש, למרות שהגיע רק ביום שישי. בהפועל תל אביב מתכוונים ככל הנראה לערוך לשוער וועדת משמעת, כדי שיסביר את העיכוב בהגעתו ארצה. אניימה אמר בסיום המשחק: "טוב לחזור לישראל, התעכבתי כי לא יכלתי להגיע. אני שמח שניצחנו".

מאיר אורנשטיין, בנו של אחד מהבעלים של הפועל תל אביב, מוטי אורנשטיין, עשוי להתמנות בסוף השנה למנכ"ל הקבוצה. בעבר היה מאיר אורנשטיין אחראי על מחלקת הנוער. גם שמו של מורדי דדון הוזכר כמועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully