וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי לא מוותר לריאל

10.2.2008 / 1:01

הקשר, שהבקיע בשבוע שעבר שער ניצחון, הישווה לברצלונה בסיביליה (1:1), והפער מריאל צומק ל-5 נק'. האלופה תוכל להגדילו מול ויאדוליד

עם רונאלדיניו על הספסל, ובלי דקו ואטו שמתכונן לגמר אליפות אפריקה, יצאה ברצלונה במחזור ה-23, לאחד המשחקים הקשים ביותר בספרד, נגד סביליה. בסופו של משחק נפרדו בשבת השתיים בתיקו 1:1.

לחץ גדול מאוד של סיבליה בתחילת המשחק נעצר רק על ידי ויקטור ואלדז שתפס יום מדהים. לואיס פביאנו פרדי קאנוטה ודייגו קאפל הפציצו מכל מקום ומכל זווית, ואיכשהו זה לא נכנס. אך עד לדקה ה-34, אז סוף סוף הצליח דייגו קאפל לממש את המשחק הנהדר של סביליה ליתרון גם על הלוח, לאחר שניצל כדור רוחב נהדר של נאבס, כדי להבקיע מקרוב.

עם פתיחת המחצית השנייה לא הייתה לרייקארד ברירה, והוא ערך שני חילופים בהפסקה, כאשר רונאלדיניו ורפא מרקס נכנסו במקומם של אדמילסון וטוראם. בדקה ה-58 הגיע החילוף השלישי של בארסה כאשר גודיאנסן החליף את הנרי שנפצע. דווקא צ'אבי היה זה שניסה פעמיים מרחוק, ולא היה רחוק. בדקה ה-76, צ'אבי גם פגע. מסירה פנטסטית של מסי מצאה את הקשר, שבעט בלי לעצור, וכבש את שערו השני תוך שבוע. דקה אחר כך ביצע מסי סלאלום והוכשל על ידי סיידו קייטה, שספג את הצהוב השני והורחק. רונאלדיניו בעט את הכדור החופשי לתוך החומה. בדקות האחרונות ברצלונה נתנה את כל מה שיש לה, והגיעה גם להזדמנות אחת של מסי, אבל בסופו של דבר זה נגמר בתיקו. תוצאה רעה למרדף של ברצלונה אחרי ריאל, שיכולה להגדיל את הפער אם תנצח את ויאדוליד. מאידך, לנוכח המשחק, התיקו די משקף.

דפורטיבו לה קורוניה-חטאפה 1:1

דודו אוואט שוב לא היה בסגל של לה קורוניה הערב נגד חטאפה. פבריסיו השוער השלישי שוב פתח, כאשר מונואה, האורגוואי המכה, שימש כשוער המחליף. לה קורוניה, שניצחה בשבועיים האחרונים פעמיים, עלתה מעל לקו האדום, ובדקה ה-44, עלתה גם ליתרון כאשר פדרו אלבארז, כבש שער עצמי. איקונקוו אוצ'ה כבש את השיוויון לחטאפה בדקה ה-69.

מורסיה-ויאריאל 1:0

ויאריאל, שלא ניצחה ארבעה משחקים, וגם הודחה מהגביע בידי ברצלונה, ניצלה את העובדה שאספניול תשחק רק ביום ראשון ועלתה למקום השלישי בטבלה, אחרי ניצחון חוץ במורסיה, משער בדקה ה-90 של גיז'רמו פראנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully