וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הגדולות חזרו לנצח

9.2.2008 / 23:26

שלוש המוליכות גברו על שלוש הנועלות של הטבלה: ליון הלמה בסושו 1:4, בורדו הביסה את מץ 0:3 ונאנסי חילצה 0:1 דרמטי על טולוז

המחזור ה-24 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) עם ניצחונות של שלושת המובילות על שלוש האחרונות, שבוע אחרי ששלושתן מעדו במחזור הקודם. האלופה ליון עשתה את זה עם 1:4 מוחץ על מחזיקת הגביע סושו, הדולקת בעקבותיה, בורדו, לא התקשתה אף היא עם 0:3 על מץ, והשלישית נאנסי הזיעה כהוגן לפני שניצחה 0:1 את טולוז משער בתוספת הזמן. מחר יושלם המחזור עם המשחק המסקרן בין ניס למארסיי, והמפגש בין קון ולאנס.

ליון - סושו 1:4

על הנייר זה אולי מפגש בין האלופה למחזיקת הגביע, אבל העונה של סושו לא דומה ולו במעט לקודמתה, והיא שקועה עמוק מתחת לקו האדום. הביקור שלה בסטאד דה ז'רלאן נפתח רע מאוד עם שער מהיר של מתיו בודמר בדקה השניה, אבל שוויון של פבריס פנקראטה בדקה ה-52 עורר בה ציפיות להפתעה. הציפיות הללו נגדעו בדקה ה-76 עם השני של בודמר, ובדקת הסיום הפכו סידני גובו וקארים בנזמה את ההפסד של סושו לתבוסה.

בורדו - מץ 0:3

אחרי ההפסד המרגיז ללוריין בשבוע שעבר חזרה סגנית המוליכה לכושר עם ניצחון חלק על הקבוצה החלשה בליגה, שמזמן איבדה תקווה להינצל מחזרה מהירה לליגה השניה. הארגנטינאי פרננדו קאבנגי כבש את הראשון לבורדו בפנדל בדקה ה-26, והתכבד גם בשני בדקה ה-77. אלו דיארה קינח בדקה ה-88 עם השלישי.

נאנסי - טולוז 0:1

נאנסי היומרנית מסרבת להיפרד מחלום ליגת האלופות, וגם אחרי 92 דקות עקרות משערים היא לא ויתרה והצליחה להשיג את שער הניצחון היקר, מרגליו של סבסטיאן פויגרינייה עמוק בתוספת הזמן. טולוז המשיכה את העונה הזוועתית שלה, שהתחילה במפגש היסטורי מול ליברפול במוקדמות ליגת האלופות, ועשויה להיגמר עם ירידה טראומתית לליגת המשנה.

יתר התוצאות:

פאריס סן ז'רמן - לה מאן 0:0

ראן - אוקזר 2:1
לאוקזר: דניס אוליך 45 ו-90. מיכאל פאז'יס 49.

ואלנסיין - לוריין 0:3
לואלנסיין: סטיב סאבידן 40, סבסטיאן רודה 56, פיליפ סבו 86.

שטרסבורג - סט. אטיין 0:3

לשטרסבורג: רנו קוהייד 38 בפנדל, אלבארו סנטוס 85, ג'ייקוב מלונגה 90.

מונאקו - ליל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully