וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שוב "רק" חמש הפרש בין אינטר לרומא

9.2.2008 / 23:27

רומא ניצחה את רג'ינה בפתיחת המחזור ה-22 וצימקה את הפער. מחר אינטר בקאטניה, אטאלנטה- פיורנטינה 2:2

רומא שחטפה בשבוע שעבר שלישייה כואבת מסיינה וראתה את אינטר שוב מתרחקת לה לשמונה נקודות הפרש, פגשה במחזור ה-22 את רג'ינה, שלה יש מחשבות מקצה אחר של הטבלה.

רג'ינה במקום ה-18, מתחת לקו האדום, ואחרי שני ניצחונות על קאטניה וקליארי, הגיע בשבוע שעבר הפסד לטורינו ששוב הכניס את רג'ינה ללחץ אותו היא מכירה היטב מתחילת העונה.

רומא התחילה עם לחץ על השער של רג'ינה, ובדקה ה-22, הגביה טוטי נהדר מצד ימין לשמאל, וכרסטיאן פאנוצ'י, המגן הוותיק, נגח כמעט מקו הרוחב כדי לכבוש שער יפה.

רג'ינה כבשה במחצית השנייה שער שנפסל בטענת נבדל וגם בעטה לקורה. אבל את התכלס עשה שוב רומא. בדקה ה-76 פריצה מצויינת של לוודוויג ג'ולי שגם בעט מצויין, שוער רג'ינה הדף, ועל הריבאונד עט מאנסיני שכבש את השני לרומא. שוב חמש נקודות הפרש בין רומא לאינטר, שיוצאת מחר לקאטניה.

אטלנטה- פיורנטינה 2:2

אטאלנטה מהמקום השביעי אירחה את פיורנטינה מהמקום הרביעי, שרחוקה רק שלוש נקודות מיובנטוס שבמקום השלישי.

היה זה דווקא, גימאפולו פאזיני, חלוצה של אטאלנטה לשעבר, שהעלה את האורחים מפיורטינה ליתרון בדקה ה-29. זלטן מוסלימוביץ הישווה למארחים דקה אחר כך. פרנקו סימיולי העלה את האורחים ליתרון השני שלהם במשחק בדקה ה-60, אבל מוסלימוביץ, בשערו השני במשחק, בתוך תוספת הזמן, הציל את אטאלנטה, שהפסידה רק פעמיים השנה בבית, מהפסד בית שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully