וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף לא התאושש מההפסד בגביע: "רצחו אותנו"

מאמן מכבי ת"א צביקה שרף, טרם התאושש מהשיפוט בגביע, אבל מנסה בכל זאת להתרכז במפגש עם ר"ג: "מגיעים כדי לנצח, ולחזור למסלול"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

פייזר: "נקווה לזכות בתארים גדולים יותר, ביורוליג ובאליפות"

במכבי תל אביב עדיין לא התאוששו מההפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים. אחרי טראומת הרבע הרביעי מול שחקניו של דן שמיר, הצהובים חוזרים לשגרת ליגת העל, והערב (שבת) הם ניסו להתרכז באימון לקראת המשחק נגד עירוני רמת גן (ראשון, 19:40).

"כולם עוברים ימים קשים", אמר מאמן הקבוצה, צביקה שרף. "עברנו 48 שעות קשות ועוד לא יצאנו מזה. במשחק הקודם רמת גן שיחקו טוב, ומגיע להם כל הכבוד. אנחנו מגיעים כדי לנצח, ולחזור למסלול כדי שנוכל להתכונן בראש שקט לאולימפיאקוס. האימון היום היה אימון טוב. גם ביום חמישי שיחקנו טוב, עד שרצחו אותנו".

"עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. אנחנו מתמקדים ברמת גן ואנחנו נתייחס למשחק הזה כמו מקצוענים", הוסיף הפורוורד מרכוס פייזר. כשנשאל מדוע ירדו הצהובים מהפרקט, ולא כיבדו את מעמד הנפת הגביע של הפועל ירושלים, השיב פייזר כי "המשחק נגמר, החליטו שלא אנחנו ננצח, אז החלטנו להמשיך קדימה. נקווה לזכות בתארים גדולים יותר - ביורוליג ובאליפות".

אסטבן באטיסטה, שלקח קשה במיוחד את ההפסד לירושלים, עדיין נראה מדוכדך למדי. "זאת היתה תקופה קשה לכולנו. אין ספק שהרגשנו רע אחרי המשחק, אבל אנחנו מקצוענים, יש לנו משימות חשובות לפנינו ואנחנו זוכרים איך נגמר המשחק האחרון נגד רמת גן. אחר כך מצפה לנו סדרה קשה של משחקי חוץ וחייבים להתאושש כמה שיותר מהר".

דייויד פדרמן עלה לשידור בגל"צ, במטרה להגיב על מקרי סיום משחק הגמר. "אמרנו בצורה הכי ברורה בעולם. מה שקרה בסוף לא היה מתוכנן, לא בכוונה ואפשר להגיד אפילו טעות. אפשר לחשוב שזה תירוץ, אבל זו האמת לאמיתה".

"שחקנים אצלנו היו בהלם", הסביר פדרמן, "הם לא רגילים לעמוד בצד הזה של הפודיום ורק אחר כך בכלל שמתי לב לזה. לא היה מאחורי זה שום דבר, לא הייתה פה מחאה נגד אף אחד. זה קרה. הרבה אנשים לא האמינו למה שהם ראו ברבע האחרון וברגע שהם קיבלו את המדליות הם ירדו. הסברנו את זה. מי שלא מוצא חן בעיניו יכול לעשות מה שהוא רוצה. אני מרגיש לא נוח עם זה".

עדכון אחרון: 10.2 10:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully