וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מקווים לדקת דומיה

9.2.2008 / 18:03

הדרבי של מנצ'סטר יסגור את המחזור, ובמוקד יעמדו האוהדים של הסיטי שמתכוונים לשרוק בוז במהלך דקת הדומיה. גרנט וצ'לסי יוצאים לליברפול

המחזור ה-25 בליגה האנגלית ייחתם מחר (ראשון), עם שני משחקים שמבטיחים להיות חמים במיוחד, אחד מסיבות ספורטיביות, והשני קצת פחות. במשחק הראשון תארח צ'לסי את ליברפול, במה שנהפך בשנים האחרונים למשחק חם במיוחד. לעומת זאת, בעיר מנצ'סטר ייערך הדרבי בין היונייטד לסיטי, כשבמוקד ייעמדו האוהדים של הסיטי, ושאלת התנהגותם בדקת הדומייה לזכר 23 ההרוגים של היונייטד לפני 50 שנה.

צ'לסי - ליברפול (18:00, ספורט 2)

על הנייר, משחק בין ליברפול לצ'לסי בפרמיירליג הוא תמיד סיבה לחגיגה, אלא שהעונה של ליברפול ממשיכה להיראות כאילו לאף אחד שם לא אכפת, המאמן מתעסק בעיקר עם הבעלים, ורק האוהדים נשארים כדי ללקק את הפצעים. האדומים אמנם התאוששו מההפסד לווסטהאם הם 0:3 על סאנדרלנד, אבל הם עדיין רחוקים מלהרשים, וניצחון על יריבתם השנואה מלונדון יכול לא רק להרים להם את המוראל, אלא גם לקרב אותם עד 4 נקודות מהכחולים.

אברהם גרנט ימשיך להתמודד ללא דידייה דרוגבה, שסיים את משחקו האחרון באליפות אפריקה, אך החדשות הטובות אמורות להגיע מכיוונו של פרנק לאמפרד, שעשוי לחזור להרכב לאחר פציעה מטרידה וממושכת, וגם ריקרדו קרבליו חוזר לעניינים לאחר שסיים הרחקה. ג'ון טרי ואנדריי שבצ'נקו לעומת זאת, עדיין פצועים.

אצל האורחים העיניינים לא נראים טוב. ליברפול מתרחקת מאירופה, ואיבדה את החלוץ החזק ביותר שלה, בדמותו של פרננדו טורס שנפצע כששיחק עם נבחרתו במהלך השבוע. האדומים ייאלצו להסתדר גם ללא אנדריי ורונין, דניאל אגר וצ'אבי אלונסו המורחק. בלעדיהם, המשימה הופכת לקשה אפילו יותר.

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי (15:30, ספורט 2)

הדרבי של מנצ'סטר תמיד טומן בחובו לא מעט אמוציות, שנאה ופחד ממהומות מחוץ לדשא, אלא שהפעם יש לתושבי מנצ'סטר ולמשטרה סיבה לגיטימית להיות מודאגים. השבוע ציינה יונייטד 50 שנה לאסון ההתרסקות של קבוצתם בגרמניה, בו נספו 23 שחקנים ואנשי צוות. ביונייטד רצו לערוך דקת דומייה, אך יו"ר אוהדי הסיטי שלח מכתב לראשי המועדון האדום וביקש שלא יעשו זאת, מחשש שאוהדי הסיטי לא יכבדו את זכרם של המתים. יונייטד סירבה, ועכשיו ברור לכולם כי פתיחת המשחק עומדת להיות לא נעימה לכולם.

לאחר שכל זה יעבור, יתחיל גם המשחק, ובראש ובראשונה, זהו משחק שהשדים האדומים חייבים לנצח כדי להיצמד לארסנל, בעוד סיטי לוטשת עיניים אל עבר המקום הרביעי. אצל אלכס פרגוסון אין הרבה סיבות לדאגה, לאחר שלואיס סהה חוזר מפציעה, ומלבד הרחקתו של ויין רוני, הרי שהיונייטד תעלה בהרכבה החזק ביותר. אצל התכולים עוד זוכרים את הניצחון 0:1 על יריבתם השנואה בתחילת העונה, ויעשו הכל כדי לשכפל את המאורע, ועוד באולד טראפורד. הרכש החדש של הסיטי, בנג'אני, שהגיע מפורטסמות', אמור לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully