וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "בכל מקום קשה להפסיד"

רגב גולדמן

9.2.2008 / 21:41

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, ניסה לבטל את חשיבות ההפסד להפועל ת"א: "לא התייחסתי לקללות". סהר הוזכר כמועמד להחליף את ג'וניור, וירד מהפרק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הרבה אמוציות היו הערב (שבת) בבלומפילד, כשגיא לוזון, מאמנה של מכבי פתח תקוה, הגיע למפגש מול הקבוצה ממנה יצא העונה בשן ועין, הפועל תל אביב. המאמן המלאבסי רצה בכל מאודו לנצח, ולסבך את האקסית ואוהדיה בקרבות התחתית של ליגת העל. אבל רצון לחוד ומציאות לחוד, ולמרות היותה בעשרה שחקנים, הפועל תל אביב היתה טובה יותר וניצחה 1:2.

"האמת שלא הרגשתי שום דבר מיוחד", אמר לוזון בתגובה לשאלה איך היה לחזור לבלומפילד, "לא התייחסתי לקללות ולמה שמסביב. נכון שהייתי כאן תקופה קצרה ולא הכי סימפטית, אבל כמו תמיד ולכל מגרש, באתי רק כדי לנצח. לפני כל משחק אני מתרגש, לא חשוב נגד מי משחקים".

"מבחינה מקצועית עשינו במחצית הראשונה כמה תנועות עומק טובות", הסביר לוזון את המשחק דרך עיניו, "בסך הכל היה חצי ראשון סביר. את המחצית השנייה הפועל התחילה טוב, וכבשה במצב נייח. לאחר מכן דמארי עשה פעולה טובה, שהביאה להרחקה של טל חן, אבל לא ניצלנו את זה, וחבל. קשה מאוד להפסיד בכל מקום, לא משנה עם זה הפועל תל אביב או מכבי פתח תקוה. בכל מקום יש לחץ".

אלי גוטמן, שזה היה לו ניצחון שלישי כמאמן הפועל תל אביב, שמר על פרופורציות בסיום: "התחלנו טוב, שלטנו בחצי הראשון, וחזרנו היום מפיגור, שזה משמעותי מאוד. אני יודע שמהרגע שהורחק לנו שחקן נראינו קבוצה מסתגרת, אבל אנחנו נלחמים על חיינו, וצריך להבין שעכשיו, במצב כזה, הדרך היא פחות משמעותית. גם כשהיינו בנחיתות מספרית, ידענו לשחק עם חלוץ אחד, ופתח תקוה לא הגיע למי יודע מה הזדמנויות".

"אני לא מתעסק בכל הנושא של גיא לוזון", הוסיף מאמן האדומים, "אני צריך להתעסק עם מה שקורה על הדשא, ועל הדשא הבאנו היום שלוש נקודות. אמרתי לשחקנים שהם צריכים להתעלם ממי מאמן את מי, ומה הקהל אומר. זה לא צריך לעניין אותם. הקהל של הפועל ת"א נהדר, באו היום 7,000 צופים ועודדו, אני מכיר קהלים שבמצב כזה מפנים עורף לקבוצה".

השוער וינסנט אניימה חזר מאליפות אפריקה, וסירב לשחק בשורות הפועל תל אביב משום שלטענתו היה עייף מהטיסה. "לא אהבתי שאניימה נחת בארץ רק לפנות בוקר, אני אטפל בזה", אמר גוטמן על שוערו. במחזור הבא יפגשו האדומים את מכבי תל אביב, ובבלומפילד מתכוננים לשבוע ארוך וטעון. "אני לא מטאטא שום דבר. דרבי זה דרבי, מכבי קבוצה טובה, היום ראיתי אותה מנצחת וזה עוד בלי שבחון ועזרן".

נאתכו: "אנחנו במצב שכל ניצחון זה כמו זכייה באליפות"

ביברס נאתכו, שכבש את שער הניצחון והיה המצטיין במשחק, אמר בסיום: "אנחנו במצב שכל ניצחון זה כמו זכייה באליפות. יש לחץ, אנחנו לא רגילים שהפועל במצב כזה, זה לא כמו שאתה מתמודד על אליפות. לחץ של תחתית זה יותר קשה. יש לי מניות בניצחון כמו לכל שחקן בקבוצה. המאמן נתן לי הרבה ביטחון לפני המשחק. ברור שאנחנו מתרגשים לקראת הדרבי, זה חשוב לאוהדים, אני מקווה שבשבילם שננצח את הדרבי".

טל חן, שבישל את השער שקבע מהפך, התייחס להרחקתו בצהוב שני: "ניסיתי להתחמק מהצהוב השני, ולכן נעמדתי ולא הושטתי רגל או תפסתי בחולצה. לדעתי השופט יכול היה להחליק את זה, בייחוד אחרי שהוא החליק לפליקס אובוקה. הנצחון הזה חשוב, כי אנחנו נמצאים במצב לא טוב. אותנו לא מעניין מי עומד על הקווים בקבוצה היריבה".

"השבוע הזה עבר יחסית בסדר, וואליד באדיר ויגאל אנטבי הוכיחו שוב שמקומם בהפועל. שניהם נתנו משחק מצויין ושניהם חברים טובים שלנו. אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להתעסק בקשקושים, כל מי שצריך לתת את התשובה נתן אותה היום על הדשא".

"אני חושב שזה עדיף על ניצחון 0:3, מכיוון שחזרה מפיגור מראה על אופי ומוסיפה המון ביטחון. אנחנו אומרים את המילה המשכיות אחרי כל ניצחון, אני מקווה שזה יגיע סוף סוף".

חלוץ מכבי פתח תקוה, אוהד קדוסי: "חבל שהפסדנו דווקא אחרי שהובלנו. אחרי הניצחון בשבוע שעבר, רצינו שתהיה המשכיות. למרות שהפועל נשארה בסוף עם עשרה שחקנים, לא הצלחנו לנצח. נקווה שכבר במשחק הבא מול מכבי הרצליה נבוא יותר נחושים, וניקח את הנקודות. רצינו לנצח בשביל לוזון, אבל באופן כללי אנחנו לא כל כך מתייחסים לזה, כי מי שמשחק זה אנחנו ותמיד אנחנו נותנים את המאה אחוז שלנו. חבל גם למכבי פתח תקווה וגם לגיא לוזון שלא ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully