וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מתקרבת לרמת השרון

9.2.2008 / 21:14

ללא אנדי מארי, בריטניה נראתה אבודה ונוצחה 3:0 בגביע הדיוויס. גם צ'כיה, ארה"ב וצרפת ברבע הגמר. צ'קבטאדזה בגמר טורניר פאריס

משחקי שמינית הגמר בגביע הדיוויס נמשכו היום (שבת), וכבר בשלב הזה מתחילות להסתמן העולות לרבע הגמר. ארגנטינה הבטיחה את מקומה בשלב הזה, אחרי שעלתה ל-0:3 מול בריטניה. במשחק הזוגות שנערך בין דויד נלבנדיאן וחוזה אקאסוסו ניצחו 2:6, 6:7 (11), 0:6 את רוס האצ'ינס וג'יימי מארי הבריטים.

בריטניה, שנאלצת להסתדר ללא אנדי מארי שהודיע כי הוא פצוע, איבדה ביום הראשון את שני משחקי היחידים כשנלבנדיאן ואגוסטין קאלרי ניצחו בקלילות בשלוש מערכות. ארגנטינה, שאמורה להגיע לארץ במידה וישראל תגבור על שבדיה במפגש גביע הדייויס, תשחק מחר לפרוטוקול בלבד.

גם צ'כיה עלתה לרבע הגמר, בזכות ניצחון במשחק הזוגות על בלגיה. תומאס ברדיץ' וראדק סטפאנק ניצחו בחמש מערכות 7:6, 6:7, 5:7, 7:5, 4:6 את כריסטוף ולייגן ואוליבייר רוצ'וס. אמש ברדיץ' וסטפאנק ניצחו במשחקי היחידים, ובכך נתנו יתרון משמעותי לצ'כים.

צ'כיה תפגוש בשלב הבא את רוסיה או סרביה, כאשר בשלב הזה התוצאה בשלב הזה היא 1:2 לרוסים. אמש ניצחו מיכאל יוז'ני וניקולאי דוידנקו במשחקי היחידים, אך סרביה הצליחה לצמק את המפגש עם ניצחון בזוגות של נובאק דג'וקוביץ' וננאד זימוניץ' 3:6, 6:7(6), 6:7 (5) על יוז'ני ודמיטרי טורסאנוב. מחר יוכרע המפגש.

מחזיקת הגביע, ארצות הברית, עשתה את זה בקלות באוסטריה עם ניצחון חלק 0:3. האחים בוב ומייק בראיין ניצחו 1:6, 4:6, 2:6 את ג'וליאן נואל ויורגן מלצר האוסטרים, וגם כאן המשחקים של יום ראשון ייערכו לפרוטוקול בלבד. האמריקאים יפגשו בשלב הבא את צרפת, שניצחה 0:3 את רומניה, אחרי משחק של חמש מערכות, בו ניצחו ארנוד קלמנט ומיכאל ללודרה על פלורין מרגאה והוריה טקאו 3:6, 4:6, 7:6, 6:3, 2:6.

ביתר המפגשים: גרמניה מוליכה 1:2 על קוריאה, ספרד ביתרון של 0:2 על פרו.

צ'אקי ממשיכה לחזור לעצמה

אנה צ'קבטאדזה נגד אגנס סבאיי. זה יהיה מפגש הגמר של טורניר פאריס (פרסים בסך 600 אלף דולר), בעקבות משחקי חצי הגמר, בהם ניצחו השתיים. צ'אקי, שגם מדורגת ראשונה בטורניר, פגשה יריבה לא קלה בדמות מריון ברטולי, שגם ידעה לעשות לה צרות.

הצרפתיה הייתה דומיננטית במערכה הראשונה, וניצלה הגשות ראשונות רעות של הרוסיה כדי לשבור פעמיים ולנצח 2:6 במערכה. המערכה השנייה הייתה מערכה של שבירות, כשצ'אקי ניצלה את כל ארבע ההזדמנויות שהיו לה כדי לנצח 2:6. בשלב הזה ברטולי נראתה אבודה לגמרי, ולאחר כמעט שעתיים היא ירדה עם 'בייגל' במערכה המכרעת 6:0.

סבאיי ההונגריה, המדורגת 20 בעולם, ניצחה את אלנה דמנטייבה 3:6, 6:1, 7:5 אחרי שעתיים ועשר דקות, והבטיחה את מקומה בגמר. בטורניר פטאיה, תאילנד, העפילו לגמר אגניישקה רדוואנסקה הפולניה, שניצחה את אקטרינה ביצ'קובה הרוסיה 1:6, 1:6 וג'יל קרייבס האמריקאית שלא ספרה את אקגול אמנמורדובה וניצחה 4:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully