וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1

9.2.2008 / 18:46

אחרי התבוסה להרצליה בשבוע שעבר, סכנין חוזרת לאגור נקודות. דה סילבה כבש ראשון (14), אך קולמה השווה בפתיחת המחצית השנייה

אחרי התבוסה הקשה בדוחא למכבי הרצליה, בבני סכנין ניסו להשכיח את ההפסד עם ניצחון על הקבוצה של אלי אוחנה, במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. ולמרות המסר של אלישע לוי ערב המשחק 'למחוק את חרפת הרצליה', סכנין התקשתה, פיגרה ובכל זאת יצאה עם נקודה מהקרב הזה.

כבר בדקה ה-14 כפר סבא עלתה ליתרון משער בנגיחה של דגלאס דה סילבה, וגם השוויון הגיע עם שער בנגיחה, בפתיחת המחצית השנייה של ג'ון קולמה הקולומביאני. בעקבות התיקו, סכנין נשארת בשלב הזה עדיין בחלק העליון של הטבלה, למרות הנסיגה ביכולת. בכפר סבא, אחת הקבוצות הבינוניות בליגה העונה, ממשיכים לשמור על המקום השביעי, ללא כיוון לצמרת או לתחתית. מאור מליקסון, שעלה לראשונה בהרכב של הפועל כפר סבא וערך את הבכורה שלו, לא הצליח להשפיע הרבה על התוצאה ואף הוחלף.

מהלך המשחק

דקה 14 - גול! כדור חופשי של גיז'רמו ישראלביץ' מצא את הראש של דגלאס דה סילבה, שנגח מקרוב את השער, 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 49 - גול! כדור קרן של מאור בוזגלו מצא את הראש של ג'ון קולמה הקולומביאני שהתרומם והשווה ל-1:1.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו (חאמד גנאים), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירודיאו גונזלבאש; יעוזה אבובקרי, עידן שום, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', מאור מליקסון (אבי אבינו); סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully