וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 1:2 את מכבי פ"ת

9.2.2008 / 21:20

מאמן מכבי פ"ת חזר לבלומפילד למשחק מול האקסית, ושיחזר את "הישגיו" עם הפועל ת"א, כשהפסיד 2:1 לאדומים, על אף היותם בעשרה שחקנים

במפגש שהתקיים הערב (שבת) בבלומפילד בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה, המאמנים רצו להוכיח משהו לעצמם ולקהל. מאמן האורחת, גיא לוזון, רצה להוכיח לאקסית ואוהדיה כי הוא לא מאמן כה רע כפי שהם חושבים, ואילו אלי גוטמן רצה להוכיח שיש שינוי בשורות האדומים, ועימו הם נראים קצת יותר טוב. בסופו של דבר, גוטמן ניצח בקרב המאמנים, כשהפועל תל אביב רשמה 1:2 על האורחים ממלאבס. האדומים חיפשו ניצחון, כדי לנצל את תבוסתה של בני יהודה למכבי תל אביב, ולפתוח פער קטן מאשדוד, שסיימה בתיקו מול הרצליה, והצליחו במשימה.

השבוע סיפרו בפתח תקוה כי לוזון היה לחוץ מאוד, משום רצונו לנקום באדומים, אבל גם יכולתה של קבוצתו לאחרונה צריכה להדליק לו נורות אדומות. בשבעת המחזורים האחרונים ניצחה מכבי פתח תקוה רק את בני יהודה, במחזור הקודם. המלאבסים הידרדרו בטבלה, ואמנם ללוזון היה ספתח מוצלח, אבל אם הוא רוצה להגיע לאירופה עם קבוצתו, היכולת הזו בוודאי לא תספיק.

הפועל תל אביב נטלה את היוזמה למן הפתיחה, ושלטה בכדור, אך הכל היה טוב ויפה עד לרחבת ה-16 של היריבה, שם המארחת התקשתה לייצר מצבי בעיטה. שליטה לחוד, ושערים לחוד. בדקה ה-36 כבש עומר דמארי את שערו השני העונה, והעלה את מכבי פתח תקוה ל-0:1. 3 דקות אחר כך כבש טלקיסקי את השוויון לזכות האדומים, והמחצית הפיזית הסתיימה בשוויון 1:1.

הפועל תל אביב פתחה בסערה את המחצית השנייה, ובאה על שכרה בשער של נאתכו (52) שהשלים מהפך. בהמשך, קיבל טל חן צהוב שני בדקה ה68, והורחק באדום על ידי חיים יעקב. בשלב זה ביצע גוטמן חילופים הגנתיים, כדי להחזיק ביתרון. פתח תקווה מיעטה ליזום, ולא הצליחה לסכן את שערו של בן שנן. בדו קרב בין גוטמן ללוזון ניצח הראשון, והפועל תל אביב רשמה עוד צעד במסע ההישרדות שלה בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 16 - איסמעיל עמר הכניס כדור עומק לג'פרידזה, שנשאר חופשי מול בן שנן, אך בעט ברשלנות החוצה.

דקה 19 - לירן כהן הרים כדור למרכז הרחבה, ג'פרידזה בעט וולה הישר לידיו של בן שנן.

דקה 30 - עידן סרור פרץ לרחבת מכבי פתח תקוה, והסתבך בתיבת ה-5. שי אבוטבול עט על הכדור שהורחק, ובעט אותו מעל לשער.

דקה 36 - גול! גיא לוזון קפץ לשמיים, אחרי שעומר דמארי נעץ את הכדור ברשת של בנן שנן. לירן כהן הכניס כדור עומק לחלוץ המלאבסי, שנותר חופשי מול השוער, ולא התקשה לקבוע 0:1.

דקה 39 - גול! האורחת לא הספיקה לשמוח יותר מדי. אנטבי פרץ משמאל, הכניס כדור לרחבה, ובעירבוביה שנוצרה הכדור הגיע לדימיטר טלקיסקי, שבעט לפינה הרחוקה, וקבע 1:1.

דקה 44 - אנטבי הרים כדור מהאגף, נאתכו נגח, והכדור חלף בסמוך לקורת שערו של כהן.

דקה 47 - טלקיסקי עבר בנגיעה את מגמאדוב, ובעט מ-16 מטרים החוצה.

דקה 49 - כדור חופשי של מכבי פתח תקוה הגיע לראשו של רוביל סרסור, אך הנגיחה פגעה רק בקורה ויצאה החוצה.

דקה 51 - טלקיסקי מסר כדור רוחב, נאתכו בעט אך כהן הדף. הכדור הגיע לשי אבוטבול שבעט החוצה, והאדומים רשמו החמצה גדולה.

דקה 52 - גול! טלקיסקי הרים קרן, טל חן נגח על פי שערו של אוהד כהן, וביברס נאתכו דחק מקרוב וקבע 1:2 לאדומים.

דקה 68- אדום לטל חן. בלם הפועל תל אביב הכשיל את עומר דמארי, וחיים יעקב שלף לעברו צהוב שני, ואדום.

הרכב הפועל תל אביב: גליל בן שנן; עמרי קנדה, טל חן, וואליד באדיר, יגאל אנטבי; מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ביברס נאתכו (רועי דיין, 72), דימיטר טלקיסקי, עידן סרור (עדי סבג, 46); שלומי ארבייטמן (רמי דואני, 70).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי (דני פרדה, 81), קובי גנון; בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן; פליקס אובוקה (רוביל סרסור, 43), עומר דמארי, הירקאלי ג'פרידזה (אוהד קדוסי, 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully