וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ומ.ס אשדוד נפרדו בתיקו 1:1

9.2.2008 / 20:51

אשדוד התקרבה לניצחון ראשון אחרי 12 מחזורים כששריקי העלה אותה ליתרון חוץ מבטיח בדקה ה-57, אבל ווקמנוביץ’ איזן בדקה ה-82

שתי קבוצות נואשות נפגשו הערב (שבת) במשחק בין מכבי הרצליה למ.ס אשדוד, בסיומו חילקו השתיים את הנקודות בעוד 1:1 אופייני למאבקי התחתית בליגה שלנו. הרצליה שיוועה לניצחון ביתי ראשון העונה בבונבוניירה שלה, בעוד שאשדוד הגיעה אחרי רצף נורא של 11 משחקים ללא ניצחון, ובסיום שתיהן יצאו מעט מאוכזבות, לאחר שלא השיגו את מטרתן.

אשדוד המשיכה להציג יכולת משופרת, בהמשך לשני משחקיה האחרונים, אבל שוב לא מימשה אותה להשגת שלוש הנקודות כדי לדלג מעל הקו האדום. עידן שריקי קירב אותה אל המטרה בדקה ה-57 כשכבש אחרי בישול נהדר של דימיטר מקרייב, אבל בדקה ה-82 גנז איבן ווקמנוביץ' את החלום האשדודי בשער יפה שקבע את התוצאה הסופית.

מהלך המשחק

דקה 13 - דוד רביבו מצא את עידן שריקי בתוך הרחבה, שריקי נפנף את ג'וש קנט ובעט חזק, אבל מחוץ למסגרת.

דקה 15 - איבן ווקמנוביץ' ניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטרים, ולא היה רחוק מלהפתיע את יוסי שקל.

דקה 44 - מהראן ראדי הפציץ בעיטה חופשית אלכסונית מ-20 מטרים, שקל הדף בהססנות לרגליו של צ'טם אנטויה, אבל הגנת אשדוד הצליחה להרחיק את הסכנה.

דקה 54 - ראדי שלח את אנטויה עם כדור עומק מצוין, אבל החלוץ ההרצלייני בעט חלש החוצה.

דקה 57 - גול! דימיטר מקרייב קיבל כדור בתוך הרחבה עם הגב לשער, והשאיר אותו מצוין לעידן שריקי, שבעט חזק פנימה - 0:1 לאשדוד.

דקה 72 - מקרייב מצא את עצמו לבד לחלוטין מול ניצן בלי כל הפרעה, אבל לא הצליח להכניע את השוער המקומי ולסגור את הסיפור.

דקה 82 - גול! ראדי הרים עוד כדור משובח לרחבה, והפעם השכיל ווקמנוביץ' לנצל אותו בבעיטת יעף נאה לרשת - 1:1.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן; ג'וש קנט, אסי משיח, דייהו דייויס, מיטייה מורץ, כפיר אדרי; שלו מנשה (תומר חמד 57), מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים (דייהו ג'ייאובה 73), איבן ווקמנוביץ'; צ'טם אנטויה.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, אחמד קסום (ז'אן ז'אק גוסו גוסו 74), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

חזן: "ככה זה כשהלחץ משפיע"

אלון חזן אמר בסיום המשחק: "היינו צריכים להגיע למצב של 0:2 אבל גילינו חוסר אחריות מול השער של הרצליה, אבל ככה זה בתחתית כשהלחץ משפיע וכך גם הביטחון של השחקנים. אנחנו מסתכלים רק על הדרך שלנו, לא הצלחנו היום ונשתדל בשבוע הבא. במצב שהמשחק התפתח לא ראיתי לנכון לשלב עוד חלוץ ולכן שי הולצמן לא שיחק".

פרדי דוד היה מאוכזב גם הוא: "לצערי הרב מה שראינו היום מהקבוצה שלי, זה משהו שראיתי גם באימונים השבוע ומזה חששתי. יותר מידי שחקני מפתח לא היו טובים, גם במהלך השבוע וגם במשחק".

"יכול להיות שהגענו לפיק מסוים אחרי סכנין", אמר מאמן המארחת, שטרם ניצחה בביתה העונה, "אבל זה לא צריך להיות כך. השאיפה שלנו היא להישאר בליגה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully