וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל יקותיאל סיים חמישי בפאריז

9.2.2008 / 20:48

הג'ודוקא הישראלי ניצח ב-4 קרבות כולל את אלוף העולם, אבל הפסיד בקרב על המדליה. רזבוזוב הפסיד בקרב השלישי. זאבי יתחרה בראשון

הג'ודוקא הישראלי גל יקותיאל, מי שנבחר השבוע לספורטאי השנה של 2007 על ידי הוועד האולימפי, סיים היום (שבת) במקום החמישי בתחרות גביע העולם שהתקיימה בפאריז. רזבוזוב פתח את התחרות מצויין עם ארבעה ניצחונות, אבל הפסיד בשני הקרבות הבאים שלו, כולל זה על מדלית הארד. ההישג היקנה ליקותיאל נקודות חשובות בדירוג האירופי, שמוביל בסופו של דבר למקום באולימפיאדת בייג'ינג.


יקותיאל (עד 60 ק"ג) פתח את התחרות בניצחון על אליו ורדה האיטלקי בנקודות. בסיבוב השני הוא גבר באיפון על רובן הוקס ההולנדי, אלוף העולם הנוכחי. בקרב הבא השיג יקותיאל איפון נוסף, הפעם מול דמיאל בומבואה הבלגי. ברבע הגמר הוא גבר בנקודות על מיגל אלבראין הארגנטינאי. בחצי הגמר הפסיד יקותיאל לצ'וי מין הו הקוריאני, מדליסט הארד מאולימפיאדת אתונה. בקרב על מדליית הארד , הפסיד יקותיאל לאוקראיני גיורגי זאנטראיה באיפון, והסתפק כאמור במקום החמישי.


יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג) שהשיג מדלית כסף בתחרות גביע העולם האחרונה בגאורגיה, פתח את התחרות בשני איפונים מול דמיאן חאלדי השוויצרי ובריאן ואן דייק ההולנדי. בסיבוב השלישי הוא הפסיד באיפון לדירק ואן טיחלט הבלגי והודח מהתחרות, מאחר והבלגי הודח בקרב הבא שלו.

אריק זאבי (עד 100 ק"ג) ואבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) יתחרו ביום ראשון. זאבי יפגוש בקרב הראשון שלו יריב ליטאי ואילו שיינמן יתמודד מול פיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully