וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה וקרית שמונה נפרדו בתיקו 0:0

9.2.2008 / 19:04

עם מיעוט מצבים ויכולת דלה, הקבוצות הרחיקו את עצמן מבית"ר ירושלים, שעשויה להגדיל את הפער ל-8 נק'. 739 דקות ללא ספיגה לשטראובר

כשמזמנים לך משחק בין הקבוצה שנמצאת במקום השני לזו שבמקום השלישי, כשההפרש ביניהן הוא רק שלוש נקודות, אתה יכול לצפות למשחק מסקרן, שיהיה בו כדורגל טוב ובעיקר שערים. מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה מחקו לגמרי את האפשרות הזו, כשסיימו משחק משמים ומרגיז ב-0:0.

בנתניה חולמים לחזור השנה לגביע אופ"א. יכול מאוד להיות שהם יהיו שם, אך העובדה שזו הפעם השישית שהם מסיימים במשחק ללא שערים העונה, מראה עד כמה הליגה שלנו חלשה. גם בקרית שמונה רוצים להגיע לאירופה, אבל על פי היכולת היום אין ספק שיש שם עוד הרבה עבודה, עם כל הסימפטיה לקבוצה הנחמדה הזו.

מעבר לעקרות בהתקפה, לא ראינו הרבה. הזדמנויות מעטות לשתי הקבוצות ומשחק של הגנות איפשרו לבית"ר ירושלים, שתשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה, לשאוף ולהגדיל את הפער בצמרת לשמונה נקודות, במידה והם ינצחו כמובן. ומה עם נתניה וקרית שמונה? הן כנראה תמשכנה לשעמם במקומות אחרים.

מהלך המשחק

דקה 11 - וויאם עמאשה החל במהלך כשחדר לרחבת נתניה והעביר כדור טוב ליובל אבידור, שסיים עם בעיטה ולירן שטראובר הצליח להדוף היטב.

דקה 15 - אחרי דקות של גישושים טל מעבי מצא את אוקוצ'ה, אך יניב לביא הקדים אותו בתוך הרחבה והצליח להרחיק את הכדור.

דקה 32 - חורחה קבאיירו התקדם לכיוון שערו של דני עמוס ושלח בעיטה מצוינת, אך שוער קרית שמונה הצליח להדוף.

דקה 33 - גיא צרפתי ניצל מתפרצת כדי לרוץ ולתפוס את ההגנה של נתניה לא מוכנה, אך בעיטה שלו מרחוק לא הייתה מספיק מדויקת והלכה החוצה.

דקה 51 - בעיטה חופשית של קרית שמונה מ-30 מטר איפשרה לסאלח חסארמה לנסות את מזלו עם טיל, שלא היה מספיק מדויק ויצא החוצה.

דקה 73 - מסירה חכמה של ירו בלו אל יובל אבידור השאירה אותו פנוי משבעה מטרים, אך הכדור שלו הלך החוצה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה קבאיירו (דלה ימפולסקי 74), טל מעבי (סבסטיאן רוזנטל 30), איתי שכטר (תיירי טאזמטה 66), פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה.

קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום, סאלח חסארמה, יניב לביא, ברק בכר, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, וויאם עמאשה (עמנואל אמנגואה 46), גיא צרפתי, יובל אבידור (פטר אופוריקווה 85), ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully