וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 0:4 את בני יהודה

9.2.2008 / 16:40

אלן מסודי בהופעת הבכורה שלו ביחד עם ג'ו ביזארה הובילו את מכבי תל אביב לניצחון 0:4 על בני יהודה בבלומפילד, והראו שההתחזקות של הצהובים בחלון ההעברות לא היתה סתמית. קמנאן כבש צמד

אחד הדברים הראשונים שהצהיר אלכס שניידר כשלקח את הבעלות על קבוצת מכבי תל אביב, היה שהוא מקצה סכום נכבד להעברות, כדי שהקבוצה תתחזק. הצהובים לקחו את הכסף בשמחה, הביאו שלושה זרים חדשים, ולפחות היום (שבת) נראה שזה עובד מצויין, לאחר שמכבי תל אביב ניצחה 0:4 את בני יהודה בבלומפילד משערים של שני הזרים החדשים שלה.

45 הדקות הראשונות לא העידו על מה שעומד להגיע, לאחר ששתי הקבוצות הציגו משחק מבולבל במיוחד והתקשו להגיע אל השער. אבל למחצית השניה כבר עלתה קבוצה אחרת למגרש, שחקניו של ניר לוין מצאו את הריכוז שהיה חסר להם, ובדקה ה-48 היא אף עלתה ליתרון משער של ג'ו ביזארה. אלן מסודי הכפיל את מכסת השערים של הזרים החדשים בדקה ה-54, העלה את הצהובים ל-0:2.

קמאנן ניצל את ההתמוטטות של בני יהודה בדקות האחרונות ושלח את הכדור פעמיים לרשת בתוך דקה, קבע 0:4, ופתאום קבוצתו של לוין נראית כמו יריבה ראויה לשאר הליגה. בני יהודה לעומתה נראתה רע בכל שלבי המשחק, ולמעט הזדמנות או שתיים לא הצליחה בשום שלב לסכן את שערה על מכבי תל אביב. בכושר הזה, היא לא תצטרך לארח יותר בבלומפילד בעונה הבאה, והמגרש בשכונת התקווה יכול להתאים לה, כשתשחק בליגה הלאומית.

מהלך המשחק

דקה 5: אלי אברבנל ניצל מיקום מצויין לבעיטה חופשית, ושלח כדור שטוח ומסוכן, אבל יבריץ' היה במקום.

דקה 27: בני יהודה לא התחשבה בשני שחקני מכבי תל אביב הפצועים, הגיעה אל תוך הרחבה, אבל הבעיטה של בלדוט לא היתה חזקה מספיק.

דקה 28: קובאצ'ביץ' ניסה לסובב מ-18 מטרים, אבל הבעיטה היתה חלשה ויבריץ לא התקשה לעצור אותה.

דקה 49: גול! כדור קרן של הצהובים עלה לרחבה, וג'ו ביזארה שהגיע מאחור התגבר על השומר שלו ונגח פנימה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 54: גול! ארז מסיקה שלח כדור רוחב למסודי שעמד בנבדל, אך הדגל נשאר למטה, ומסודי שלח את הכדור פנימה, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 76: משה מישאלוף שלח בעיטה חופשית נהדרת מ-18 מטרים אל החיבורים, אבל איינוגבה התמתח והציל נהדר.

דקה 90: גול! מסיקה שוב שלח כדור נהדר, שהפעם מצא את יניק קאמנן מול השוער, משם הוא לא התקשה ושלח כדור פנימה, 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 91: גול! דור מלול בפעולה נהדרת סיבסב את כל ההגנה של בני יהודה, ניסה להבקיע ואת הריבאונד ירה קמאנן פנימה, 0:4 למכבי תל אביב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, הרוויה קובאצ'ביץ, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, עידן מליחי (אלירן עטר, 73), אלי אברבנל, סדריק בארדון, אסי בלדוט (אלי ביטון, 65), משה ביטון.

מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, ארז מסיקה, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ג'ונתן אסוס, ליאור ז'אן, עומר פרץ (דור מלול, 46), רודי חדד, אלן מסודי (רביד גזל, 60), יאניק קמנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully