וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט שילינג גמור?

9.2.2008 / 11:02

המגיש רוצה לשחק העונה, אבל הרופא שניתח אותו בעבר אומר: "זו החלטה רעה". בדארד בסיאטל, צ'מברליין יהיה פותח ביאנקיז

חילוקי דעות בין רופאו של קורט שילינג לבוסטון רד סוקס מייצרים סימן שאלה גדול באשר לכשירותו של המגיש הותיק. דוקטור קרייג מורגן, שניתח את שילינג בכתפו ב-1995 וב-2004, אומר כי הרד סוקס נותנים לשחקן עצות לא נכונות. "הוא צריך לעבור ניתוח עכשיו ולא לחכות". בוסטון מעוניינת ששילינג יפתח את העונה ללא ניתוח, כשאם יעבור כזה, למעשה הוא לא ישחק יותר.

מורגן המליץ לפני שבועיים על ניתוח שממנו יחלים שילינג באזור פגרת האולסטאר. דוקטור תומאס גיל, רופא הקבוצה, אמר כי שילינג יכול לנוח ולהיכנס לאט לעניינים, וכאן חילוקי הדעות הגדולים בין הצדדים. "בגיל שלו, הסיכויים להחלים ולהיות חזק יותר דרך שיקום נמוכים ביותר עד אפסיים", אמר מורגן. ביום חמישי הודיע שילינג בבלוג שלו שייקח את עצת המועדון.

אריק בדארד חתם בסיאטל. המגיש שהגיע מבולטימור עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, והועבר תמורת חמישה שחקנים. הוא סיים את העונה שעברה עם 13 ניצחונות ו-ERA של 3.15. ב-2006 קצר בדארד 15 ניצחונות, והיה אחת מנקודות האור הבודדות בקמדן יארד. האוריולס יקוו שאדם ג'ונס, האאוטפילדר הצעיר והמאוד מוערך שמגיע אליהם, ישמש כחלק מהבסיס לבניה המחודשת.

צרות הרוטציה של ניו יורק יאנקיז נמשכות, והפיתרון של ג'ו ג'ירארדי והפסים הוא להפוך את ג'ובה צ'מברליין לפותח. צ'מברליין היה מלכתחילה מגיש מאוד מוערך, והראה הרבה כוחניות בשנה הראשונה שלו בליגה. הוא גם נראה טוב מאוד באימוני פתיחת העונה, אבל היאנקיז לא מתחייבים עדיין שהמגיש בן ה-22 יעלה בכל חמישה ימים.

פרישות הן עניין של הרבה ערבון מוגבל. לאחר שקית' פולק הודיע בעונה שעברה כי לא ישחק עוד בייסבול, חתם המגיש באוקלנד, בה שיחק ב-2003. פולק בן ה-35 חתם בינואר שעבר בקליבלנד, אולם דיווח כי לא ישחק שם ופרש. "לא הייתי מוכן לעונה", הסביר, "המרפק שלי לא הבריא, והייתי צריך תקופת החלמה ארוכה".

האם רעייתו של רוג'ר קלמנס קיבלה הורמוני גדילה? בעוד המגיש מנסה לטהר את שמו, המשיך בריאן מקנאמי לעשות לו נזק. מקנאמי חשף כי הזריק גם לדבי קלמנס, מספר שעות לפני שהצטלמה ל"ספורטס אילוסטרייטד". פרקליטיו של קלמנס לא ראו, כמובן, את העניין בעין יפה. "עכשיו ברור לחלוטין מי הבן אדם", אמר עו"ד ראסטי הארדין, "הוא לא מפסיק להדהים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully