וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג עצרה את לברקוזן

8.2.2008 / 23:25

1:1 בקרב בין הקבוצות במקומות השלישי והרביעי. מרטין פנין כבש שער רביעי בשני משחקים ופרנקפורט ניצחה 1:2 את ארמיניה בילפלד

ביום ראשון ייערכו שני המשחקים הגדולים של המחזור ה-19בליגה הגרמנית, כשבאיירן מינכן תארח את ורדר ברמן למשחק בין הראשונה לשנייה ודורטמונד ושאלקה ייפגשו לדרבי לוהט, אבל בינתיים המחזור נפתח הערב (שישי) עם ניצחונה של פרנקפורט 1:2 על ארמיניה בילפלד. לברקוזן המבורג 1:1, האנזה רוסטוק לנירנברג.

באייר לברקוזן - המבורג 1:1

לברקוזן שבמקום השלישי אירחה את המבורג שלה אותו מספר נקודות ברביעי. ללברקוזן מאזן נהדר לאחרונה עם שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים. בסיבוב ה-1 ניצחה המבורג 1:0.

הסיפור השבוע בהמבורג היה רפאל ואן דר וארט, שאביו אמר שהוא חושב שבקיץ זה יהיה זמן מצויין לבנו לעזוב את המבורג. אחרי ההולנדי המצויין רודפות ולנסיה, יובנטוס וגם ריאל מדריד. חוץ מזה סבלה השבוע המבורג ממשחקי הנבחרות, כאשר רבים משחקני הסגל שלה השתתפו במשחקי נבחרותיהם, וטימותי אבותה הקמרוני ומוחמד זידאן המצרי, יתמודדו בינהם בגמר אליפות אפריקה ונמצאים בגאנה. בדקה ה-27 העלה ואן דר וארט את ערכו בעוד כמה יורואים כאשר כבש בביי ארנה את שערו ה-10 העונה, כדי להעלות את המבורג ליתרון חוץ.

פרידריך הבלם של לברקוזן הישווה את התוצאה בדקה ה-60, כדי לתת לבאיירן ולברמן שישחקו ביניהן מחר, את השקט להתמודד על המקום הראשון, כאשר המרחק מהמקום השלישי שהיה יכול להיסגר היום לגמרי, צומק רק בנקודה.

שטוטגרט - הרטה ברלין 3:1

האלופה המאכזבת, שממוקמת במרכז הטבלה, עם 9 הפסדים, אירחה שכנה לטבלה, הרטה ברלין שהשיגה 8 נקודות מ-12 המשחקים האחרונים שלה ולפני שבוע הובסה בבית 3:0 על ידי פרנקפורט. כך שבהחלט ניתן להגדיר את המשחק הזה כמפגש בין שתיים מהמאכזבות של העונה.

גם לשטוטגרט המזחור הקודם לא היה משהו, כאשר היא הובסה בשאקלה 1:4. האלופה המשיכה גם היום בעונה המאכזבת שלה, פאנטליץ כבש לברלין כבר בדקה ה-8, גומס הישווה 4 דקות למחצית, אבל פאנטליץ כבש עוד אחד לפני המחצית. בדקה ה-49 סגרה ברלין את המשחק עם שער של רפאל. שטוטגרט יורדת למקום ה-10 הרטה ברלין עולה למקום ה-12.

נירנברג - האנזה רוסטוק 1:1

נירנברג נהנתה מעונה נהדרת בשנה שעברה וחתמה אותה עם גביע, אבל העונה זו אופרה אחרת והקבוצה מדורגת מתחת לקו האדום. מאמן הקבוצה, האנס מאייר, מודע ללחץ במועדון ולפני מספר ימים הודה: "אולי אחרי פברואר ידברו על נירנברג שתהיה כבר תחת מאמן אחר". בנירנברג קיוו ששחקני הקבוצה יבינו את גודל המעמד במשחק מול הקבוצה שמדורגת מעליהם שני מקומות בטבלה, וישיגו את הניצחון ב"משחק על 6 נקודות".
המאמן בצד השני, פרנק פאגלדורף,ידע שהלחץ יהיה על הקבוצה המקומית: "מוקדם מדי מכדי לקרוא למשחק הזה משחק גדול, אבל הלחץ יהיה עליהם והם יעשו הכל כדי לנצח אותנו".
נינברג התחילה טוב עם שער של יאן קולר הצ'כי כבר בדקה ה-19, אבל האנזה רוסטוק שמרה את נירנברג מתחת לקו האדום עם שער שוויון של ראן בדקה ה-28.

פרנקפורט - ארמיניה בילפלד 1:2

מרטין פנין, הצ'כי בן ה-20, הגיע לפרנקפורט מטפליצ'ה בינואר האחרון וכבר במשחקו הראשון כבש שלושער שהעניק לקבוצתו החדשה ניצחון 0:3 על הרטה ברלין. הערב המשיך השחקן שכבר היה על סף מעבר ליובנטוס להפציץ וכבש את שערו הרביעי בשני משחקים, כשהבקיע את השני של הקבוצה בדקה ה-65. יואניס אמנאטידיס כבש עוד קודם לכן, בדקה ה-25, וארתור ויצ'ניארק הפולני רק צימק רבע שעה לסיום.


משחקים נוספים:

האנובר - קרלסרוהה 2:2
בוכום - אנרגי קוטבוס 3:3
וולפסבורג- דואיסבורג 1:2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully