וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד ראשון העונה למכבי ראשל"צ

אתר שוטר

8.2.2008 / 20:28

נס ציונה הפתיעה את האלופה כשניצחה אותה בחוץ 28:30. היריבה העירונית, הפועל ראשל"צ, דווקא חזרה עם ניצחון 25:30 מהרצליה

אתר שוטר מדווח

המחזור השני בסיבוב השני בליגת העל בכדוריד היה מרתק מתמיד, כשבמשחק המרכזי הצליחה א.כ. נס ציונה להנחיל למכבי ראשון לציון את הפסד הבכורה שלה העונה. היריבה העירונית של הצהובים, הפועל ראשון לציון, יצאה למשחק חוץ מול בני הרצליה וחזרו לביתם עם ניצחון דחוק במיוחד. רמת השרון גברה על הקרייתים, שבינתיים נראית כיורדת הבטוחה לליגת המשנה. יחד איתה נמצאת ארזים רמת גן שהפסידה לעירוני פתח תקוה. הדרבי של תל אביב לא הביא לנו דרמות מיותרות כאשר אס"א ת"א גברה על קבוצתו של אבי רש בזכות משחק טוב מאוד של הרכש החדש שלה, מישה צ'אפ.

מכבי ראשל"צ - א.כ נס ציונה 30:28

משחק חם התרחש באולם גן נחום ודקות מצויינות של אייל שור, יחד עם הגנה נהדרת של דורון דיין, הצליחו להחזיק את נס ציונה חזק במשחק ולחולל הפתעה. במחצית השנייה היה נראה כי שחקני מכבי ראשון לא עלו מחדר ההלבשה והשוער, יוליאן סטראט, היה היחידי שתיפקד בשורותיהם. 5 דקות לסיום פתחה נס ציונה יתרון של 26:29, עליו שמרה עד הסיום. מריו סאריץ' ואייל שור הובילו את נס ציונה עם שבעה וחמישה שערים בהתאמה. בצד הצהוב בלט אורוס מנדיץ' עם שישה שערים, גל אברהם וחן בירנבוים הוסיפו ארבעה כל אחד.


בני הרצליה - הפועל ראשל"צ 30:25

המרכז גיל יעקב, מהפועל ראשון לציון המשיך ביכולתו הטובה מהשבוע שעבר, אולם קבוצתו נתקלה בעקשנותם של שחקני הרצליה הצעירים ובראשם השוער המוכשר בעל אותו השם, גיל יעקב. יעקב (השוער) הפגין משחק טוב מאוד, שהקשה על האורחים לנצח בקלות. אחרי דקות ארוכות צמודות התעורר לחיים הקפטן האדום, עידן מימון, שניצל שמירה אישית של דניאל לינדגרן על גיל יעקב על מנת להוליך את קבוצתו ליתרון השיא שלה, 20:26 בדקה ה- 52, יתרון שנשמר עד לסיום. דימה ינדוביצקי עם שמונה שערים ועומר מן עם שבעה הוליכו את הרצלייה, כשמנגד היו אלה עידן מימון עם שבעה וג'ון אונצ'ה וגיל יעקב עם שישה שערים כל אחד.

מכבי ת"א - אס"א ת"א 33:27

הדרבי התל אביבי לא הניב הפתעות הפעם, למרות חסרונו של הפיבוט של אס"א, דן מירקוס, הפצוע ומשחק לא מזהיר של האורחים, שהצליחו לצאת מהמבצר של אוהדי מכבי ת"א עם שתי הנקודות. אס"א הוליכה לאורך המשחק ולמרות שמכבי עוד חזרה לפיגור 21:20 בדקה ה-46, היא הגיבה בריצת 1:6 ושמרה על יתרון בטוח עד הסיום. מישה צ'אפ עם תשעה שערים ואלכס זדיץ' ורוני גבאי עם ארבעה כל אחד הוליכו את מבקיעי אס"א. במכבי ת"א הרבו להבקיע רנן לנדסמן שסיים את המשחק עם שבעה שערים וליאור לבר עם ארבעה.


ארזים ר"ג - עירוני פ"ת 34:29

בדקה החמישית התוצאה עוד הייתה אופטימית עבור המארחים, כשלוח התוצאות הצביע על שיוויון 3:3, אך מנקודה זו והלאה החלו המלאבסים לברוח ליתרון מבטיח. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד גדול, כשבדקה ה- 45 כבר הובילה פתח תקוה 19:27. ארזים לא אמרה נואש והצליחה לצמק את ההפרש לארבעה שערים בלבד, אבל בסיום ניצחו האורחים מפתח תקוה וסיבכו את ארזים עמוק בקרבות התחתית. לארזים הירבה להבקיע אמי צ'וקאמיקה עם עשרה שערים, בפתח תקוה בלט יניב ליפשיץ' עם שמונה שערים.

תוצאות נוספות:

מכבי הקרייתים - א.ס רמת השרון 21:18
הפועל ר"ג - קרית שרת 33:33




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully