וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה יוצאת לסביליה

8.2.2008 / 20:05

המחזור ה-23 ייפתח ביום שבת עם משחק גדול ברמון סנצ'ז פיחואן, בו תנסה בארסה לצמק את הפער מריאל מדריד ל-3 נקודות בלבד

מחר (שבת) יפתח המחזור ה-23 בליגה הספרדית כשמוקד יעמוד המשחק בין סביליה לברצלונה. עוד לפני כן תארח דפורטיבו לה קורוניה את חטאפה ואילו ויאריאל מהצמרת תצא למשחק חוץ במורסיה.

סביליה - ברצלונה (23:00, שידור ישיר בערוץ 5)

ברצלונה יודעת שבניגוד לריאל מדריד, לה אסור להחליק יותר במאבק האליפות. בשבוע שעבר הצליחו הבלאוגרנה לצמק את הפער מהאלופה ל-6 נקודות ונדמה שבקמפ נואו כבר השלימו עם כך שאת הקבוצה צריכים לסחוב צ'אבי ואינייסטה במרכז ולאו מסי ותיירי הנרי מקדימה. רונאלדיניו הפך לכמעט בלתי רלוונטי באחרונה והיום כל דבר חיובי שהוא ייתן לקבוצה, יהיה ערך מוסף.

סביליה מצידה הציגה העונה מספר משחקים מרשימים, אבל בלטה בעיקר בגלל חוסר היציבות שלה. היום הקבוצה האנדלוסית לא נמצאת במאבק על האליפות, בניגוד לעונה הקודמת, אבל הכלים נשארו כמעט אותם כלים והרמון סנצ'ז פיחואן הופך להר געש במשחקים גדולים. מצד שני דני אלבס ממשיך להצהיר שהוא רוצה לעזוב והקבוצה חוותה העונה שתי מכות, אחת עם מותו של אנטוניו פוארטה והשנייה, להבדיל אלפי הבדלות, עם עזיבתו של המאמן חואנדה ראמוס.

ברצלונה תחסר שבעה שחקנים: סמואל אטו עלה לגמר אליפות אפריקה, יאיא טורה לא הספיק לחזור ממנה וקרלס פויול, דקו, בוז'אן, סילביניו וג'אנלוקה זמברוטה פצועים. סביליה מצידה תהנה מחזרתו של פרדי קאנוטה, אחרי שמאלי סיימה את הופעותיה באליפות אפריקה כבר בשלב הבתים

שתי הקבוצות נפגשו רק לאחרונה לשני משחקים בגביע. שניהם הסתיימו בתוצאות תיקו ובארסה עלתה בזכות שערי חוץ. הפעם אין כאן משחקים על תוצאה ועם מבט לגומלין ושתי הקבוצות חייבות ניצחון.


דפורטיבו לה קורוניה - חטאפה (21:00)

דווקא אחרי התקרית האלימה בין גוסטבו מונואה ודודו אוואט והצפבתו של השוער השלישי פרביסיו בין הקורות, דפור התחילה לצבור תאוצה ובשבועיים האחרונים השיגה שני ניצחונות רצופים ועלתה מעל הקו האדום לראשונה אחרי שבועות ארוכים.

למרות זאת, מגן-בלם הקבוצה, פבריציו קולוצ'יני, סירב לנוח על זרי הדפנה ומר לקראת המשחק: "אנחנו עדיין חייבים נקודות בצורה נואשת ונצטרך להמשיך להילחם. אסור לנו להירגע כי איבדנו הרבה נקודות בחודשים האחרונים".

חטאפה תגיע ללא פאבלו הרננדז המושעה ומריו קוטלו בספק בגלל פציעה, אבל בקבוצה מאפתי מדריד מייחסים למשחק חשיבות עליונה והמאמן, מיכאל לאודרופ, אמר: "יש לנו שישה משחקים החודש, ביניהם בגביע ובגביע אופ"א, אבל משחקי הליגה מול דפורטיבו ו-ולנסיה הם החשובים ביותר".


מורסיה - ויאריאל (21:00)

5 נקודות מפרידות בין המקום ה-11 למקום ה-19 בליגה הספרדית ומורסיה יודעת שאחרי 4 משחקים ללא ניצחון, היא בסכנת ירידה בחזרה לליגת המשנה. את ויאריאל הבעיות של המארחת לא מעניינות והצוללת הצהובה רוצה להישאר במקום הרביעי, המוליך לליגת האלופות. המאמן הצ'יליאני, מנואל פלגריני, נשמע בטוח לקראת המשחק, למרות בעיית פציעות בקבוצתו: "המצב לא אידיאלי, אבל זה שקורה כשמשחקים כל כך הרבה משחקים. אני מאמין שאנחנו יכולים להציג משחק טוב במורסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully