וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "כשיש עליי לחץ אני משחק טוב"

8.2.2008 / 19:37

דודי סלע נתן הצגה מול יונאס ביורקמן ובסיום המשחק הסביר מה הביא אותו ליכולת הזו וכיצד ניצח את השבדי. בשבת משחק הזוגות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיר לב

דודי סלע הפיח הרבה תקוות בקרב נבחרת הדייויס של ישראל כשהראה יכולת מצוינת וניצח את יונאס ביורקמן החלוד כדי להעלות את ישראל ל-0:1 אחרי משחק אחד במפגש גביע הדייויס. מאוחר יותר נפגשו תומאס יוהנסון והראל לוי, אבל השבדי היה גדול על הישראלי בכמה מספרים והביס אותו כדי להשוות את התוצאה ל-1:1.

במצב המאוזן הזה יעלו מחר (שבת) אנדי רם ויוני ארליך על המשטח ברמת השרון למשחק הזוגות, בשאיפה להעלות את ישראל ליתרון לקראת יום המשחקים השלישי וצמד משחקי היחידים הנוספים.

קפטן הנבחרת השבדית, מאטס וילאנדר האגדי, הודיע לפני שנפתחה ההתמודדות שביורקמן הוותיק לא מתוכנן לשחק בזוגות, אך כעת נראה שייתכן שישנה את דעתו. ביורקמן אמנם נראה היום מאוד חלוד ולא בכושר, הרי אחרי הכל הבחור בן ה-36 ערך את משחקו הרשמי הראשון העונה, אבל הקפטנים של שתי הנבחרות יכריזו על הזוגות שיעלו למשחק כשעה לפני פתיחתו ונראה שוילאנדר לא יוותר על אחד משחקני הזוגות הטובים בעולם, שמחזיק ב-51 זכיות בטורנירים שונים כשחקן זוגות, מהן 9 בטורנירי גרנד סלאם.

מי שבכל מקרה צפוי לשחק, עם או בלי ספקולציות, הוא סיימון אספלין בן ה-33, המדורג 11 בדירוג הזוגות העולמי ואלוף היו.אס אופן בשנה שעברה, בצוותא עם ג'וליאן נואל האוסטרי.

אם ביורקמן אכן לא ישחק, מי שיעלה כשותפו של אספלין הוא רוברט לינדסטדט, הממוקם במקום ה-40 בדירוג הזוגות העולמי ושבעונה שעברה זכה בשני התארים היחידים שלו בסבב, במומבאיי ובטוקיו.

ביורקמן בעצמו לא ידע למה לצפות היום כשאמר: "אני לא יודע אם אשחק מחר בזוגות". הטניסאי המעוטר גם התייחס לקהל הישראלי כשאמר: "הקהל כאן פנטסטי ויצר אווירה מדהימה. אם הייתי בקהל בשבוע שעבר גם אני הייתי גונח למריה שראפובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully