וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער של קארו לרשת של ניוקאסל

9.2.2008 / 18:10

אסטון וילה פירקה את ניוקאסל של קיגן 1:4 ועלתה למקום החמישי, בולטון הפסידה בבית לפוטסמות, דרבי- טוטנהאם 3:0

המחזור ה-26 בפרמייר ליג האנגלית נפתח היום (שבת), כאשר המשחקים הם למעשה המתאבן למה שיהיה בראשון, אז ייערכו הדרבי של מנצ'סטר והמשחק המסקרן בין צ'לסי לליברפול. ארסנל תשחק ביום שני מול בלקבורן.

אברטון, שהשליכה את איגביני יעקובו מהסגל למשחק מחר מול רדינג בגלל שחזר באיחור מאליפות אפריקה, הבטיחה לעצמה לפחות שבוע נוסף במקום הרביעי אחרי ניצחון על רדינג. טוטנהאם חזרה מדרבי קאונטי עם ניצחון מצויין וניוקאסל המשיכה להתפרק, הפעם מול אסטון וילה בחוץ.

אסטון וילה - ניוקאסל 1:4

זה דווקא התחיל טוב לניוקאסל של קווין קיגן. כבר בדקה ה-5, מייקל אואן, שעבר שבוע לא מדהים בנבחרת, ניצל כדור רוחב מצויין של ג'יימס מילנר, שכבש השבוע צמד בניצחון של אנגליה הצעירה, כדי להעלות את המאגפייז ליתרון חוץ.

הוילה, שבשבוע שעבר הפסידו במפתיע לפולהאם אחרי שמונה משחקים ללא הפסד, לא ממש מצאו את עצמם במחצית הראשונה. ההפסקה עשתה כנראה רק טוב לחניכיו של מרטין אוניל. שלוש דקות מפתיחת המחצית הבקיע בומה שער מ-25 מטר, כשהוא מנצל טעות קשה של שי גיבן. מכאן החלה ההצגה הגדולה של ג'ון קארו. בדקה ה-51 הוא נגח מחמישה מטר את היתרון, בדקה ה-72 הוא הוסיף שער בנגיחה מתוך רחבת החמש, ובדקה ה-90 השלים שלושער בפנדל. תשעה שערים כבר יש העונה לנורווגי המצויין של הוילה, שעולה למקום החמישי ברשימה.

בולטון - פורטסמות 1:0

פומפי נהנית העונה ממאזן משחקי חוץ טוב, וכבר השיגה העונה 7 ניצחונות מחוץ לפראטון פארק. הארי רדנאפ וחניכיו קיוו שהשמיני יגיע בריבוק, והמאמן הג'ינג'י נהנה משובם של פפה בובה דיופ, קאנו וג'ון אוטאקה האפריקאים. השלושה יפגשו חבר חדש, ג'רמיין דפו, שהגיע מטוטנהאם וכבש כבר בבכורה במשחק התיקו 1:1 מול צ'לסי.

תמיר כהן פתח על הספסל של בולטון, ששיחקה טוב והגיעה ללא מעט הזדמנויות, אבל כנראה ש-15 מליון ליש"ט שקיבלה הקבוצה עבור ניקולאס אנלקה לא מביאים שערים. השער היחיד במשחק נכבש על ידי לאסנה דיירה, שהגיע בחלון ההעברות לפורטסמות. זו הייתה הבעיטה הראשונה למסגרת של פומפי והיא הלכה פנימה, השער לא היה אמור להיות מאושר מאחר ודיירה היה בנבדל ברור. תמיר כהן נכנס בדקה ה-87.

דרבי קאונטי - טוטנהאם 3:0

טוטנהאם הראתה כדורגל נפלא במחצית הראשונה מול מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר, אבל ספגה שער שוויון כואב עמוק בתוך תוספת הזמן. למרות זאת, טביעת האצבע של חואנדה ראמוס, אחד מהמאמנים הטובים בעולם, מתחילה להיראות עם כדורגל מהיר וחזק, כזה שלוחץ את היריבה לשערה היא ומזכיר לא מעט את סביליה שלו.

דרבי, האחרונה בטבלה, התחילה לאסוף נקודות לאחרונה, אבל זה לא מספיק, ופול ג'וול גם סיפר שיש לו יותר נקודות ברישיון מאשר לקבוצתו בטבלה.

דרבי דווקא החזיקה מעמד עד לדקה ה-68, אבל אז התרנגולים התחילו לדרוס. רובי קין פתח את רשימת הכובשים, יאנוס קאבול הבקיע את השני בדקה ה-81 ודמיטאר ברבאטוב סיים את המלאכה עם פנדל בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אברטון - רדינג 0:1

איחורים של שחקנים אפריקאים הם לא רק מנת חלקן של הקבוצות הישראליות. איגביני יעקובו עשה את זה כשהוא היה במכבי חיפה והוא ממשיך לעשות את זה באנגליה. מלך השערים של אברטון העונה הגיע רק היום (שישי) לאנגליה, למרות שחברו לנבחרת ניגריה, ג'וזף יובו, נחת כבר ביום רביעי אחרי הדחתם של הנשרים מאליפות אפריקה. יעקובו צפוי להיקנס והוא לא היה היום בסגל נגד רדינג.

אבטון ידעה עוד לפני המשחק, שאסטון וילה עלתה למקום ה-5, כשהיא משווה מספר הנקודות לאלו שלה. המקום הרביעי בפרמייר ליג מוביל לליגת האלופות ואברטון מאוד רוצה להיות שם, ומה שזה אומר עוד, שאם היה תהיה ברביעי, כנראה שליברפול לא תהיה שם. אברטון שברה בדקה ה-62 בצורת של שלושה משחקים ללא שער, כאשר דווקא המגן, פיליפ ג'אקילקה האנגלי, כבש את שער הניצחון.

משחקים נוספים:

מידלסברו - פולהאם 0:1
למידלסבורו: ג'רמי אלדייר (11)

סנדרלנד - וויגאן 0:2
לסנדרלנד: דין וויטהד (44), דריל מרפי (74)

ווסטהאם - ברמינגהאם 1:1
לווסטהאם: פרדי ליונברג (7). לברמינגהאם: ג'יימס מקפאדן (16, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully