וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל אום אל פאחם עברה עוד משוכה

9.2.2008 / 16:10

מוליכת הטבלה הצפונית גברה 1:2 על אסי גלבוע ושמרה על פער שמונה הנקודות מהמקום השני. בדרום: קטמון ובת ים ממשיכות לדהור

המחוז הדרומי של ליגה א' ניצב כרגע בתקופה בה הקבוצות רק רוצות לעבור בשלום את השלב הזה, במטרה לאגור נקודות חשובות לקראת המלחמה בסיום העונה הארוכה והמתישה. קטמון, בת ים, כפר סבא וכפר יונה ניצחו אתמול (שישי) את משחקיהן ויצאו לעוד שבת שקטה. בתחתית אפשר להתכונן לפרידה מעירוני אופקים החלשה, שהפעם הפסידה 3:0 למכבי באר שבע ונראית כמו קבוצה שתסיים את העונה ללא ניצחון אחד.

הפועל קטמון/ מבשרת - עמישב פתח תקווה 0:3

שיכורים מחגיגות הגביע של מועדון הכדורסל של הפועל ירושלים, הגיעו הקטמונים למשחק מול הקבוצה הפתח תקוואית, המדורגת מקום אחד לפני האחרון בטבלה. תומר סולטן כבש את השער הראשון כבר הדקה השלישי והרגיע את הצופים באצטדיון טדי.

שערו של חנן אלקיים בדקה ה-15 ואחד נוסף של הסמל הגדול של הקבוצה, ולנטין תאודוריקה, בדקה ה-45 כבר שלח את אוהדי הקבוצה להמשיך במהלך כל המחצית השנייה בחגיגות הגביע של קבוצת הכדורסל.

עירוני כפר יונה-קרית מלאכי 0:1

כמו חברותיה לצמרת הטבלה הדרומית, כפר יונה ידעה שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי להתקרב לקטמון ולבת ים בראש. פנדל של יזהר גרף סיפק את הנדרש עבור המדורגת שלישית, כשהרחקה של אלי מזוז בדקה ה-87 רק סיפקה את הקינוח לשישי מוצלח בכפר יונה.

עירוני אופקים-מכבי באר שבע 0:3

דרבי אזורי חם כמו שכתוב בספרים. איציק פרץ קבע 0:1 כבר בדקה השלישית עבור הצהובים, שקיבלו שער נוסף מאלי בליטי הנדיב של עירוני אופקים. שערו של איציק פרץ בדקה ה-77 הרגיע את אנשי מכבי באר שבע, שסערו לאחר הרחקתו של אבו עיידה דקתיים מוקדם יותר. בעקבות ההפסד ממשיכה אופקים לשקוע בתחתית, כשכבר עכשיו ידוע כנראה כי תחל את העונה הבאה בליגה ב'.

עירוני רמלה-עירוני בת ים 3:0

כמו שיריבה עיקשת אמורה להיות, בת ים לא תוותר לירושלמים על הקרב לעלייה לליגה הארצית ותמשיך לרדוף אחריה בכל שבוע, במטרה לנצל שבוע אחד של אופוריה כדי למחוק את פער שתי הנקודות המפריד מהראשונה לשנייה.

את השער הראשון קיבלה קבוצתו של אריק גילרוביץ' במתנה משחקן רמלה שלומי והבה, ממש בטרם השריקה למחצית. מעודדים מהיתרון עלו שחקני הסגנית למחצית השנייה ברמלה בקצב רצחני. הרכש החדש מכפר סבא, משה אסולין, לא נרגע גם בקבוצתו החדשה וקבע 0:2 בדקה ה-60. לקובי ועקנין, בדקה ה-90, נותר רק לחתום את התוצאה.

בית"ר כפ"ס-מכבי קרית גת 1:3

מושיקו אסולין אמנם עזב את כפר סבא בשאיפה לנסות ולהעביר את העונה הבאה בליגה הארצית, אך קבוצתו הקודמת ממשיכה להתקדם צעד צעד מאחורה. אם למכבי חיפה, קרית שמונה ולנתניה מותר לחלום על אליפות, גם בכפר סבא אפשר לפנטז על צמצום פער 10 הנקודות.

אסף שריקי, אקס ליגת העל, העלה את קרית גת ליתרון בדקה ה-10, אך עידן סורסקי בדקה ה-47 וה-72 ודודי בכר בדקה ה-58, העניקו את הניצחון לכפר סבאים.

צפרירים חולון-עירוני נתיבות 0:0

מכבי יבנה-נחלת יהודה 0:1

צפון: הפועל אום אל פאחם דוהרת

אסי גלבוע - הפועל אום אל פאחם 2:1

היום (שבת) יצאה מוליכת הטבלה הפועל אום אל פאחם למשחק חוץ קשה מול הרביעית אסי גלבוע, וחילצה בשיניים שלוש נקודות עם ניצחון שעזר לה לשמור על פער של שמונה נקודות בפסגה. יניב אברג'יל העלה את אום אל פאחם ליתרון בדקה ה-15, לפני ששער של אלכסיס ויינשטיין איזן את התוצאה בדקה ה-20. שלוש דקות בלבד לאחר מכן קבע רפי כהן את תוצאת המשחק עם שער הניצחון.

יתר התוצאות:

עירוני אום אל פאחם-עירוני טבריה 1:3
לפאחם: טארק ארמלי 68, 91, מוחמד גנאם 89. לטבריה: כפיר בן דוד 10

בית"ר משהד - מכבי צור שלום 1:0
לצור שלום: יוסי וענונו 34

בית"ר צפת - בית"ר חיפה 4:2
לצפת: אילן סוויסה 44, אלעד אטדגי 88. לחיפה: שלומי ביטון 17, מאור גולן 47, אורן עידו 51, מאור גולן 68

עירוני שלומי - הפועל כפר קנא 4:0
לכפר קנא: מוחמד שרבוש 32, תאמר מריד 55 ו-57, וויסאם עיסאמי 66

אחווה חיפה - הפועל הרצליה 1:2
לחיפה: חאמד חאמד 42, אנואר ריפעי 60. להרצליה: משה חליבה 35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully