וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח באימון בית"ר

אסף שקד

8.2.2008 / 16:38

אוהדי הקבוצה ביקשו מהשחקנים להילחם מול מכבי חיפה בראשון ובתמורה לקבל תמיכה לאורך 90 הדקות. ויזה עשוי לפתוח במקום בן שושן

כ-150 אוהדים הגיעו הבוקר לאצטדיון טדי על מנת לעודד את השחקנים לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה. ההחלטה להגיע לאימון ולתמוך בקבוצה התקבלה כבר בתחילת השבוע, כאשר אמש (חמישי) החליטו בבית"ר להעביר את האימון לאצטדיון טדי ובכך לאפשר לאוהדים הרבים להגיע ולתמוך בקבוצה.

במהלך האימון עודדו האוהדים את הקבוצה מהיציע, אך כמה דקות לפני סיומו המקורי של האימון, פרצו האוהדים לכר הדשא, הרימו את השחקנים על הכתפיים וגרמו לסיומו של האימון. בין היתר הבהירו האוהדים לשחקנים כי המשחק ביום ראשון הוא חשוב מאוד וביקשו מהם להילחם ובתמורה לקבל תמיכה לאורך 90 דקות.

בבית"ר עדיין לא התקבלה החלטה בקשר לעמדת החלוץ השני ליד רומולו במשחק מול חיפה. יצחק שום צפוי להעניק את חולצת ההרכב בפעם הראשונה בליגה לפרואני, זאת על אף הצטיינותו של בן שושן במשחקים האחרונים של בית"ר. בן שושן כבש את שני השערים האחרונים שכבשה בית"ר, מול מכבי פתח תקווה וצסק"א מוסקבה בגביע הערוץ הראשון הרוסי. במחצית משחק הליגה האחרון, מול מכבי תל אביב בבלומפילד, החליף ויזה את בן שושן.

עדכון ראשון: 8.2 14:26
עדכון אחרון: 8.2 16:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully