וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא סיבה למסיבה

יניב בינו

8.2.2008 / 7:00

יניב בינו הלך שש שנים אחורה לבדוק את המפגשים בין סביליה לברצלונה, ולא ממש מצא סיבה לאופטימיות אצל ליאו מסי וחבריו. גם במאצ' אפ בינו לבין פביאנו, אין לארגנטינאי הרבה סיכוי

סביליה - ברצלונה 2.70, 2.70, 2.30

בפינה הפעם אנו מביאים לכם שני מאצ' אפים מאחד המשחקים הלוהטים של סוף השבוע הנוכחי. סביליה מארחת ב'ראמון סאנצ'ז פיחואן' את ברצלונה. בעבר שתי הקבוצות היו שותפות למאבק המשולש והמרתק על כתר האליפות. בסופו של דבר ריאל מדריד היא זו שזכתה בנזר. בשנים האחרונות המפגשים בין שתי הקבוצות הפכו מעניינים וחמים.

לפני זמן לא רב נפגשו שתי הקבוצות במסגרת שמינית גמר ה'קופה דל ריי'. מחזיקת הגביע סיימה בתיקו 1:1 ביתי במשחק הראשון, 0:0 בקאמפ נואו הדיח אותה מהמפעל, כאשר הקטאלונים גם עברו את שלב רבע הגמר וכעת, הם כבר בחצי. בשבוע שעבר הם התקשו מאוד בבית נגד אוסאסונה, אבל שער של צ'אבי בדקה ה-89 צימק את הפער מריאל מדריד לשש נקודות. האנדלוסים רחוקים מהצמרת הגבוהה, אבל לא רחוקים מהמקומות השלישי והרביעי, שמובילים לליגת האלופות.

הרחקנו שש שנים אחורה בזמן על מנת לבדוק מהו המאזן בין שתי הקבוצות בשש העונות הקודמות. בשנה שעברה, בעונת 2006/7 גברה הקבוצה מבירת אנדלוסיה על הקטאלונים 1:2. גם עונה לפני כן, נשארו הנקודות בסביליה עם ניצחון 2:3. בארבע השנים קודם לכן, לפני שחואנדה ראמוס הפך את הקבוצה למעצמה, יצאה שלוש פעמים בארסה עם ידה על העליונה. בעונת 2004/5 הביסו הבלאוגראנה 0:4 את סביליה. לפני חמש שנים בעונת 2002/3 הסתיימה ההתמודדות בין השתיים בתיקו ללא שערים.

אם אתם בכיוון של סביליה, שמגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, וחושבים שהקבוצה של מנולו חימנז תגבור בהתמודדות, הימור 1, יזכה אתכם ב-2.70. תיקו שווה אותו יחס. הימור על ניצחון חוץ של ברצלונה יכול להכפיל את כספכם ב-2.30. לנו זה מריח כמו תיקו, איך לכם?

לואיס פביאנו (סביליה) - ליאונל מסי (ברצלונה) 2.80, 1.80, 2.80

במשחק הזה ייפגשו שניים מהשחקנים היותר טובים בליגה הספרדית. מצד אחד של המתרס יעמוד החלוץ הברזילאי הנפלא של סביליה לואיס פביאנו. סביליה כבשה העונה עד כה 41 שערים, כאשר מתוכם לא פחות מ-16 של הברזילאי. בשבוע שעבר הוא כבש צמד והביא לבד את ניצחון החוץ היוקרתי בדרבי על רקראטיבו הואלבה (1:2).

לליאונל מסי, קשר-חלוץ ברצלונה, מחצית מהשערים שכבש פביאנו, למרות שיש לזכור שהוא היה פצוע כחודש ימים. הארגנטינאי לא כבש זה זמן רב. בעצם הפעם האחרונה שכדור שלו פירפר ברשת היריבה היה ב-24 לנובמבר. הימור על אחד משניהם יגרור יחס של 2.80. לעומת זאת, X שווה 1.80. אם כבר מהמרים על אחד מהשניים, נראה שעדיף על פביאנו שנמצא כעת בכושר מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully