וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיגיון אומר שוויון

יניב בינו

8.2.2008 / 7:00

יניב בינו הולך על שני טורים, אחד סולידי והשני גדוש בשלוש תוצאות תיקו, שיניב גם יחס גבוה: סכנין לא תנצח את כפר סבא, מידלסבורו יתקשו מול פולהאם ומורסיה תחלץ נקודה מויאריאל

טור 1: היחס 7.02 (10 ש"ח יניבו 70 ש"ח)

משחק מספר 7: פרנקפורט - ארמיניה בילפלד 1.50, 3.00, 4.00

הליגה הגרמנית התחדשה בשבוע שעבר, לאחר תרדמת של כחודשיים עקב החורף הכבד שיורד על המדינה בין החודשים דצמבר-פברואר. פרנקפורט מגיעה למשחק אחרי ניצחון מרשים מאוד בבירה, ברלין, על הרטה 0:3. לעומת זאת, ארמיניה מגיעה לאחר הפסד לוולפסבורג 1:0. אנחנו הולכים עם המומנטום בו נמצאות הקבוצות: פרנפורט חיובי, בילפלד שלילי. ההימור 1, היחס 1.50.

משחק מספר 31: הפועל רמת גן - הפועל באר שבע 2.50, 2.60, 2.15

הקבוצה של יובל נעים הפסידה בשבוע שעבר, אבל לפני כן השיגה ארבעה ניצחונות רצופים. מהתחתית היא זינקה כלפי אמצע הטבלה ואף מעלה מכך והעלייה לליגת העל פתאום לא נראתה רק בגדר חלום. הפעם היא פוגשת את האדומים מבירת הנגב, במשחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות במכתש. החניכים של גילי לנדאו לא ניצחו זה ארבעה משחקים וכל משחק שעובר, שעון החול הולך ואוזל להם. הלאומית משגעת והכול יכול לקרות, אנחנו מהמרים על תיקו. ההימור X, היחס 2.60.

משחר מספר 33: בני יהודה - מכבי תל אביב 3.00, 2.80, 1.80

קרב תחתית לכל דבר. הצהובים אמנם חושבים מחשבות על העונה הבאה עם הכסף הגדול של אלכס שניידר, אבל הם שכחו לפני כן, שיש להם עוד משימה, קטנה לא גדולה. להבטיח את ההישארות בליגה...המשחק הקודם שלהם נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד היה מעודד, בייחוד לאור התצוגה של שחקני הרכש החדשים, אבל הם כבר לא כבשו שני משחקים ולא ניצחו זה ארבעה משחקים. הקבוצה של אלי כהן, שיפגוש לראשונה את הקבוצה שזרקה אותו אחרי המחזור השני של העונה ויחפש נקמה, מגיעה לאחר ההפסד המרגיז מבחינתה למכבי פתח תקוה. נראה שהיא תרשום עוד אחד כזה במאזנה. ההימור 1, היחס 1.80.

טור 2: היחס 24.73 (10 ש"ח יניבו 247 ש"ח)

משחק מספר 45: בני סכנין - הפועל כפר סבא 1.80, 2.80, 3.00

הקבוצה של אלישע לוי עברה סוג של טראומה בשבוע שעבר. היא אירחה באצטדיון דוחא את מכבי הרצליה ויצאה בזול עם שלוש בראש. היא חייבת לא להפוך את המשחק הקודם לכדור שלג שלילי מבחינתה, שיכול להכניס אותה לתקופה רעה. כעת, יש לה הזדמנות מול הירוקים מהשרון. כפר סבא גרועה בבית, אבל בחוץ היא דווקא מצליחה מאוד. אנחנו הולכים על חלוקת נקודות בין השתיים. ההימור X, היחס 2.80.

משחק מספר 53: מידלסברו - פולהאם 1.70, 3.10, 3.80

שתי הקבוצות נמצאות באיזור המסוכן וממשיכות להילחם כנגד הירידה. האדומים ייפגשו בריברסייד סטאדיום את קבוצתו של רוי הודג'סון השוויצרי, שנמצאת מתחת לקו האדום, במטרה ברורה להוציא שלוש נקודות ולהתרחק עוד מהקו האדום. אבל הקוטג'רס מגיעים אחרי ניצחון בית מצוין 1:2 על אסטון וילה ביום ראשון האחרון. הם במקום ה-19, שלוש נקודות מהקו האדום. ההימור X, היחס 3.10.

משחק מספר 71: מורסיה - ויאריאל 2.90, 2.85, 2.10

העולה החדשה הדהימה במחזור הקודם את האלופה והמוליכה, ריאל מדריד, בביתה עם ניצחון 0:2. כעת, פוגשת מורסיה את ויאריאל. הקבוצה של מנואל פלגריני פתחה את העונה מצוין ואף הוליכה את הליגה, אבל אז נקלעה לתקופה פחות טובה והדרדה קמעה. בשבוע שעבר היא סיימה בתיקו 1:1 ביתי מאכזב עם מאיורקה. נראה שהצוללת הצהובה, אחרי המעידה של ריאל, תבוא מוכנה ותוציא נקודה. ההימור X, היחס 2.85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully