וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומנטום לאומי

והפעם בפינת המומנטום, אנו בוחנים כיצד מגיעות קבוצות הליגה הלאומית להתמודדויות השונות. לוד מגיעה בנחיתות מול חיפה, עכו מרבה בתוצאות תיקו והפועל ר"ג רוצה לשוב ולנצח

הליגה הלאומית היא אולי הליגה הכי לא צפויה, ולכן אנחנו בוחנים השבוע בפינת המומנטום את הליגה הזו, כדי לזהות מגמות עיקריות, וכיצד הקבוצות מגיעות למשחקים. הנה לפניכם התשובות:

משחק מספר 1: הפועל חיפה – הפועל בני לוד. חיפה מגיעה אחרי 1:1 בנצרת עילית בדרבי הצפוני, והיא עם רצף של תיקו-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון, מומנטום טוב יחסית. בני לוד ניצחה במחזור האחרון 0:2 את הפועל רמת גן והיא עם רצף של ניצחון-הפסד-הפסד-תיקו-הפסד, וברור שהיא מגיעה לקריית אליעזר עם נחיתות, ולא רק מבחינת המומנטום.

משחק מספר 2: עירוני רמת השרון – הפועל עכו. רמת השרון מגיעה אחרי 0:0 מול הכח עמידר רמת גן והרצף שלה הוא תיקו-תיקו-ניצחון-ניצחון-הפסד. עכו אחרי 2:2 מול עירוני ראשון לציון והרצף שלה הוא תיקו-תיקו-תיקו-הפסד-תיקו. האם מתבשל עוד תיקו באופק?

משחק מספר 3: עירוני ראשון לציון – מכבי אחי נצרת. ראשון לציון כאמור סיימה ב-2:2 במשחקה האחרון מול עכו, והרצף שלה עומד על תיקו-תיקו-תיקו-תיקו-ניצחון. נצרת לא ממש במומנטום טוב והיא אחרי הפסד 1:0 להפועל רעננה. הרצף שלה הוא הפסד-תיקו-הפסד-הפסד-ניצחון. שתיהן לא בתקופה טובה.

משחק מספר 30: הפועל נצרת עילית – הפועל רעננה. נצרת עילית סיימה ב-1:1 במחזור האחרון מול הפועל חיפה, והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון, לא ממש משהו שמעיד על יציבות. רעננה, שניצחה במחזור האחרון 0:1 על מכבי אחי נצרת, והרצף שלה הוא ניצחון-הפסד-תיקו-הפסד-ניצחון, סוג של נדנדה שאולי תשפיע גם הפעם.

משחק מספר 31: הפועל רמת גן – הפועל באר שבע. רמת גן כבר עלתה על דרך המלך, אך אז היא ספגה הפסד 2:0 להפועל בני לוד. הרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון. באר שבע הפסידה במחזור האחרון 1:0 להפועל פתח תקווה והיא אחרי הפסד-תיקו-תיקו-ניצחון-תיקו. אין ספק שרמת גן באה במומנטום טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully