וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בדארד עומדת להפוך לרשמית

8.2.2008 / 1:13

המגיש הגיע לסיאטל כדי לעבור בדיקות רפואיות, הכרזה צפויה בקרוב. הוכחות חדשות עלולות להפליל את קלמנס, למרות ההכחשות

לאחר שבועיים של הכנות ומגעים, צפויה עסקת המעבר של אריק בדארד, המגיש של בולטימור אוריולס, לסיאטל, להיות מוכרזת בקרוב ולהפוך לרשמית. בדארד הגיע לסיאטל כדי לעבור בדיקות גופניות, ואם יעבור אותן בהצלחה, הוא יהפוך לשחקן של המארינרס. חמישה שחקנים, בהם האאוטפילדר המאוד מוערך אדם ג'ונס, המגיש ג'ורג' שריל ועוד שלושה שחקני מיינורס.

רוג'ר קלמנס מוכן למלחמה עם בריאן מקנאמי, האיש שהפלילו בדו"ח מיצ'ל. קלמנס ומקנאמי הגיעו לקפיטול היל, כשלכל אחד מהם גרסה אחרת. קלמנס טוען כי מקנאמי משקר וכי מעולם לא השתמש בהורמוני גדילה, אולם ייתכן שייאלץ לעשות פניית פרסה חדה בעתיד הקרוב. זאת משום שמקנאמי הגיש תחבושות עם דמו של קלמנס עליהן, שכלל את ההורמונים. קלמנס לא מכחיש שקיבל זריקות ממקנאמי, אולם טוען שאלה היו ויטמינים. צפוי להיות שם מעניין.

היאנקיז ימשיכו להחזיק את שחקן הבסיס השני שלהם, רובינסון קאנו, לאחר שחתמו אתו לארבע שנים. הוא ישתכר 28 מיליון דולר עד 2011, כשברשות הצדדים אופציות לשנתיים נוספות, בסך של 27 מיליון דולר. לא רע. קלווים אסקובר, המגיש של לוס אנג'לס איינג'לס, עלול להחמיץ את פתיחת העונה בשל פציעה בכתף. קורט שילינג, המגיש של בוסטון, לא יגיע לפתיחת מחנה האביב של הרד סוקס בשל פציעה משלו בכתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully