וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה הובסה בגמר הגביע הרוסי

7.2.2008 / 21:20

הדאבליסטית נפרדת מתואר ראשון העונה כשנכנעה 85:67 לחימקי. באיטליה, פזארו ניצחה את סיינה ועלתה לחצי. בספרד, טאו גם בין 4 הגדולות

תואר ראשון אבוד: הדאבליסטית, צסק"א מוסקבה, הובסה בגמר הגביע הרוסי על ידי חימקי מוסקבה 85:67, וכעת תעבור למרכז העניינים העיקרי שלה, הליגה וכמובן היורוליג.

סגנית אלופת אירופה, שניצחה בחצי הגמר את אוניקס קאזאן בנקודה, המשיכה ביכולת החלשה שלה גם במשחק המכריע. למרות מחצית ראשונה לא רעה מבחינתה, ברבע השלישי היא קלעה רק שמונה נקודות, וירדה בסיומו עם פיגור 58:45. שום דבר לא עבד בדקות האלה עבור הרוסים, ששיחקו מול 3,500 צופים וקלעו רק שלוש שלשות.

דיוויד אנדרסון לא הצליח ממש להושיע למרות 17 נקודות ושבעה כדורים חוזרים עבור מחזיקת הגביע. תאודורוס פפאלוקאס לא ממש בא לידי ביטוי עם 13 נקודות בלבד, וראמונאס שישקאוסקאס הוסיף 11. ג'יי אר הולדן, ששיחק כמעט משחק שלם, בלט אף הוא בחולשתו עם שבע נקודות בלבד.

מאצ'יי לאמפה סיים כקלע המצטיין של חימקי עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים. דניאל אווינג קלע 18, אנטון פונקראשוב וקלי מקארת'י מיודענו הוסיפו 16 כל אחד.

גם באיטליה וספרד משחקים על הגביע

לא רק בישראל נערכו משחקי גביע המדינה. גם ברחבי אירופה. כאשר שם מתקיימים רבעי הגמר, חצאי הגמר ומשחק הגמר במשך סוף שבוע אחד.

באיטליה, סקאבוליני פזארו העפילה הערב (חמישי) לחצי גמר הגביע, לאחר שגברה ברבע הגמר על מוליכת הליגה, מונטפסקי סיינה, 77:78. המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו. ברבע האחרון היתרון עבר מצד לצד. מספר שניות לסיום עלתה פזארו ליתרון שלוש, סל של סיינה רק צימק את התוצאה ובסיום חגגה פזארו. את פזארו הוליכו: קרלטון מאיירס ורונלד סליי קלעו 17 נקודות כל אחד, קיידרן קלארק הוסיף 12. את סיינה: טרל מקינטייר תפר 29 נקודות.

וירטוס בולוניה הצטרפה לפזארו בחצי הגמר אחרי ניצחון 69:75 על רומא. דווריק ספנסר הוליך רשימת קלעים מאוזנת של המנצחת עם 16 נקודות, גילרמה ג'אובני הוסיף 14 ואלן אנדרסון 13. אלן ריי הוליך את רומא עם 22 נקודות ודייויד הוקינס קלע 12.

בספרד, טאו ויטוריה גברה 71:78 על אוניקאחה מלאגה בשלב רבע הגמר. הקבוצה מאנדלוסיה הובילה על הבאסקים בסוף הרבע השלישי 53:55, אבל רבע רביעי מצוין של ויטוריה הביא להם את הניצחון. הבאסקים הצליחו לעלות ליתרון 64:72 ועד הסיום שייטו בהנאה לחצי הגמר. את טאו הובילו: איגור ראקוצ'ביץ' קלע 19 נקודות וחמישה ריבאונדים, סרג'י וידאל עם 18. לאוניקאחה: מרכוס הייסליפ סיים עם 17 נקודות, בוניפסה נדונג וחרמן גבריאל עם 11 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully