וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרול מתנדנד לקראת קרית שמונה

אריק רחמיאן

7.2.2008 / 20:52

השחקן, שנפצע במשחקה של הנבחרת, יעבור מבחן כשירות, אך צפוי להיעדר. סבן: "אנחנו חייבים לקחת את הנקודות". נשים ייכנסו חינם

מכבי נתניה תארח בשבת את עירוני קרית שמונה למשחק צמרת חשוב, ובנתניה מייחסים לכך כמובן חשיבות עליונה. הבלם אבי סטרול, שפתח אתמול (רביעי) במשחקה של הנבחרת מול רומניה, נמצא בספק למשחק.

סטרול, שנפצע אמש, סובל ממתיחה בשריר האחורי והיום התלונן על כאבים חזקים. השחקן הגיע לאיצטדיון, נבדק על ידי הצוות הרפואי, ולאחר מכן הוחלט שהוא יעבור טיפולים. מחר יערוך סטרול מבחן כשירות לפני האימון המסכם, אך כפי שהדברים נראים כרגע, הוא לא יוכל לשחק בשבת ואת מקומו צפוי לתפוס הבלם גולן חרמון.

שחקני הנבחרות, דדי בן דיין, איתי שכטר ואלמוג כהן, ערכו אימון ריצה קליל, ואילו קלמי סבן ודלה ימפולסקי ערכו אימון מלא יחד עם חבריהם לקבוצה. לפני האימון ערך ראובן עטר כהרגלו אסיפה טקטית, שבמהלכה הוקרנו קטעים ממשחק הניצחון של הקבוצה על מכבי חיפה, כאשר המאמן התעכב בעיקר על עבודת ההגנה ושיבח את שחקני המערך ההתקפי. עטר החל להראות גם קטעי וידאו ממשחקיה האחרונים של קרית שמונה , ומחר במהלך האסיפה הטקטית הוא ישלים את ההכנה עם קטעים נוספים. המאמן התייחס היום לקרית שמונה, ובין השאר אמר לשחקנים: "אנחנו חייבים להגיע נחושים ודרוכים, כי קרית שמונה זו קבוצה טובה, שבמשחקיה היא כובשת לא מעט שערים".

בשבת, לראשונה מזה חודשים רבים, צפוי לשוב לסגל הקבוצה הקשר אמייה טאגה, ועדיין לא ברור אם ישולב במהלך המשחק, כך גם לגבי החלוץ הקמרוני תיירי טאזמטה, שגם השבת לא יפתח במשחק. השחקן עדיין אינו נמצא בכושר משחק, זאת מאחר שבמהלך החודשיים האחרונים לפני הגעתו לנתניה הוא לא התאמן בצורה מסודרת והוא בתהליכי חזרה לכושר מוגברים, שמעט נפגעו השבוע בשל היעדרותו של מאמן הכושר, אורי אריאל, שכידוע מאמן גם את נבחרת ישראל. למרות זאת, טאזמטה צפוי להיכנס כמחליף.

המגן קלמי סבן התייחס למשחק בשבת, ואמר: "צפוי לנו משחק קשה מאוד. קרית שמונה זו קבוצה טובה ולוחמת שהוכיחה שמקומה בליגת העל, והיא לא סתם נמצאת בצמרת. אנחנו מבחינתנו מחוייבים לקחת את הנקודות כדי לברוח מקרית שמונה ולהתמקם בצמרת הגבוהה".

כדי למלא את האיצטדיון בשבת, החליטו בנתניה להתיר את כניסתן של נשים שיגיעו בחולצות צהובות והן תוכלנה להיכנס ללא תשלום משער 4 של האיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully