וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מן הפח אל הפחת

8.2.2008 / 16:36

ב"ש ממשיכה בדעיכה. נחלה הפסד שני רצוף, 1:0 להפועל ר"ג. שער בדקה ה-92 של רעננה הביא ל-0:1 על נצרת עילית והיא שנייה

תייר שיגיע למדינתנו הצנועה בסוף השבוע הזה, לא יוכל שלא לחוש כי מדובר במדינת טניס אמיתית. תמונות של שראפובה עדיין בכל מקום ואנדיוני הפכו לעיתוניסאים הראשונים בישראל. כל זה בסדר גמור, אבל לנו, אוהדי הליגה הלאומית, קצת חבל שבמקום משחק עונה בין הפועל פתח תקווה להכח עמידר רמת גן ביום שישי בצהריים ניאלץ לחכות לו עד ליום שני בערב. "אני לא מבין למה משדרים את הטניס במקום הכדורגל", סיכם את הסוגיה אוהד כדורגל מתוסכל. "גם ככה רוב האנשים מעדיפים לראות רק את התקציר".

בכל זאת, חמישה משחקים לא רעים בכלל בפני עצמם יתקיימו בסוף השבוע הזה, כששלושה מהם כבר נערכו ביום שישי. בקרית אליעזר הדהימה בני לוד את הפועל חיפה עם 0:1, במה שהיה ניצחונו השני ברציפות של המאמן החדש ערן קוליק. עירוני ראשון לציון המשיכה להתרחק מהצמרת אחרי 1:1 מול אחי נצרת. הפועל עכו השיגה ניצחון חשוב, 0:1 בחוץ מול עירוני רמת השרון.

ביום שבת יצאה הפועל באר שבע למכתש בניסיון לעצור את ההתרחקות שלה ממרוץ העלייה, אבל הפסד 1:0 להפועל רמת גן המשיך את ההתרסקות שלה. נצרת עילית עשתה מאמץ כביר נגד הפועל רעננה, שחולמת ליגת העל, אבל שער בדקה ה-92 של סרג' איליי עשה0:1. רעננה במקום השני.

הפועל חיפה - בני לוד 1:0

בשבוע שעבר אמרנו כי הבעיה היחידה של האדומים מהכרמל העונה היא במשחקי החוץ, ותוצאת התיקו באיצטדיונה של נועלת הטבלה, במחזור הקודם, רק חיזקה את הקביעה הזו. אלא שהיום החיפאים איבדו נקודות גם בקרית אליעזר, דווקא מול קבוצת התחתית שנראית טוב מאז הגיע אליה ערן קוליק. שער של אוגודה בדקה ה-52 העלה את האורחים ליתרון חוץ יקר וחיפה לא הצליחה להשוות ואיבדה נקודות יקרות.

עירוני ראשל"צ-אחי נצרת 1:1

רוני אוחנה לא מפסיק להבקיע. חלוץ עירוני ראשון לציון כבש היום במשחק השלישי שלו ברציפות, הפעם בדקה ה-40, אבל היה זה רק שער שוויון אחרי שויטלי לנדוב העלה את אחי ליתרון בדקה ה-8. עד הסיום שתי הקבוצות לא מצאו הכרעה וראשון רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והמשיכה להתרחק ממאבק העלייה. הקבוצה של אבי פיטוסי תמשיך להיות הקבוצה הכי סימפטית ונחמדה בליגה, אחי נצרת מצידה המשיכה להיות ממוקמת בין שמיים לארץ, במרחק סביר מהצמרת ומהתחתית.

עירוני רמת השרון - הפועל עכו 1:0

דווקא אחרי שהוציאה נקודות מלא מעט קבוצות צמרת, עירוני רמת השרון הפסידה במשחק תחתית והסתבכה מאוד, כשעכו מתקרבת אליה כדי שתי נקודות. שער של אלון זיו הוותיק, אחרי פנדל מוצלח בדקה ה-66, עשה את ההבדל בין הקבוצות ושלח את צביקה צמח לשבור את הראש, אחרי שבני לוד השיגה 3 נקודות בקרית אליעזר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל ר"ג-הפועל ב"ש 0:1

דווקא ההפסד ללוד במחזור הקודם עשה טוב עבור האורדונים. לאחר סדרה מדהימה של ארבעה ניצחונות הם נאלצו לחזור קצת לקרקע. הרעב שב לחניכיו של יובל נעים, שפגשו במכתש הביתי את האורחים מבירת הנגב.

ההפסד במחזור הקודם, בבית להפועל פתח תקוה, הוציא הרבה רוע מאוהדי הקבוצה. הגעתו של גילי לנדאו לקבוצה בישרה להם טובות, אבל עד עתה, להגיד שזה לא כל כך הולך תהיה מחמאה. באר שבע פשוט לא פוגעת והיא כל הזמן מתרחקת מהצמרת. למזלה, הליגה הלאומית רבת תהפוכות, כך שלא הכול אבוד.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל 11 דקות בתוך השנייה כבש שי רביבו את השער היחיד במשחק. הפועל רמת גן חוזרת לנצח וממשיכה לצמצם פערים מהצמרת. האדומים מהנגב עם עוד הפסד. הייאוש לא נעשה יותר נוח.

נצרת עילית-רעננה 1:0

הקבוצה של עופר מזרחי נועלת את הטבלה. בשבוע שעבר היא סיימה בתיקו 1:1 מרשים עם הפועל חיפה, שלא שאיפות עלייה. הפעם היא פגשה בביתה את הפועל רעננה, שבעזרת ניצחון, יכלה לטפס עד המקום השני בליגה.

שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת עד עמוק בתוספת הזמן. אז, סרג' איליי, שחקנה של רעננה, כבש והביא לקבוצה מהשרון שלוש נקודות חשובות במאבק העלייה. רעננה עולה, לפחות עד משחק העונה ביום שני בין הפועל פתח תקוה להכח עמידר רמת גן, למקום השני בליגה עם 30 נקודות. הצפוניים ממשיכים להתקרב לליגה הארצית. ניסיונות ההיחלצות שלהם נראים הכי רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully