וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מחוץ לאנגליה

7.2.2008 / 16:27

הפרמייר ליג אמורה להתארך מחזור אחד נוסף, ולהיות משוחקת במקומות נוספים בעולם החל מ-2010/11. פרננדו טורס ייעדר נגד צ'לסי

בפרמייר ליג שוקלים ברצינות להאריך את העונה ולקיים משחקים מעבר לים, בערים שיציעו סכום כסף מספק. עדיין לא התקבלה תגובה מהנהלת הליגה לידיעה שפורסמה ב-BBC, למרות שאמורה להתקיים היום (חמישי) מסיבת העיתונאים עם היו"ר המנהל, ריצ'ארד סקודאמור, שאמור למסור 'הודעה חשובה', לפי המסר שהתקבל.

ב-BBC נטען כי כל 20 המועדונים הסכימו לעניין בפגישה שנערכה בלונדון לבדוק את ההצעה להאריך את העונה ל-39 מחזורים, מחזור אחד נוסף שייערך במקומות שונים בעולם. כך או כך, במידה ואכן תתקבל ההחלטה, היא תיכנס לתוקף רק החל מעונת 2010/11. התוכנית היא לקיים את המשחקים בעיר אסיאתית, צפון אמריקאית או מזרח תיכונית.

מכה לליברפול: טורס ייעדר מהמשחק מול צ'לסי

בשורות קשות קיבל היום רפא בניטז, מאמנה של ליברפול, אחרי שהתבשר כי הכוכב הספרדי שלו, פרננדו טורס, ייעדר מהקרב החשוב של האדומים נגד צ'לסי ביום ראשון הקרוב. טורס סובל ממתיחה בברך ממשחק הנבחרת שלו אתמול (רביעי) מול צרפת.

החלוץ הספרדי החל לצלוע במחצית הראשונה של המשחק בו ניצחה נבחרתו 0:1. תחילה הגדיר רופא הנבחרת את הפציעה כ"לא רצינית", אך בניטז אמר כי הוא חושב שהכובש המצטיין של ליברפול ייעדר כשבוע, מה שאומר כי הוא יחמיץ את המשחק בסטמפורד ברידג'.

"החדשות שיש לנו לגבי טורס הן שהוא סובל ממתיחה בירך" אמר בניטז באכזבה. "אני צריך לדבר עם הרופא, אבל אני חושב שהוא יחמיץ את המשחק. זו בעיה גדולה עבורינו".

כידוע, טורס מוביל את מבקיעי ליברפול העונה עם 18 שערים, וההיעדרות שלו עשויה לפגום בקבוצה ששואפת להגיע בתום העונה לליגת האלופות. מלבד טורס, יש ספק גם לגבי שיתופו של חביאר מסצ'ראנו, שישוב לקבוצה רק ביום שישי בעקבות זימונו לנבחרת הארגנטינאית. צ'אבי אלונסו אף הוא לא ישחק מול סגנית האלופה מאחר והוא מורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully