וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר הודחה מטורניר פטאיה

7.2.2008 / 15:41

הישראלית הפסידה בשמינית הגמר 6:4, 6:2 לאמנמורדובה האוזבקית וסיימה את דרכה בטורניר. בפאריס: צ'אקי תתמודד מול מאורסמו

זה התחיל טוב, אולי אפילו מבטיח, אבל בסופו של דבר ציפי אובזילר, הטניסאית מספר 2 של ישראל, סיימה את דרכה בטורניר פטאיה, תאילנד, אחרי שהפסידה בשמינית הגמר 6:4, 6:2 לאקגול אמנמורדובה האוזבקית.

אובזילר, שהגיעה לטורניר מיד לאחר סיום משחקי הפדרציה בארץ, התקשתה מול היריבה המדורגת 94 בעולם, וסיימה את דרכה בטורניר מוקדם מהצפוי. המשחק התחיל לא ממש טוב מבחינת הישראלית בת ה-34, אחרי שנשברה במשחקון הרביעי, אך השיבה בשבירה ל-3:2. במצב של 4:4, אובזילר איבדה את שני המשחקונים הבאים והפסידה במערכה הראשונה 6:4.

במערכה השנייה זה הלך לאוזבקית הרבה יותר קל, כאשר הגשות ראשונות לא טובות של הישראלית לצד שבירה בפתיחת המערכה השאירו את אובזילר מאחור עם הפסד 6:2 במערכה. הישראלית סיימה את הטורניר עם 2,165 דולר ו-15 נקודות דירוג.

הפייבוריטיות עלו לרבע הגמר בפאריס

הסיבוב השני בטורניר פאריס (פרסים בסך 600 אלף דולר) לא סיפק עד כה הפתעות מרעישות, פרט להדחה המוקדמת של נדיה פטרובה אמש. עם השלמת הסיבוב, העפילו יתר הטניסאיות הבכירות לרבע הגמר.

אנה צ'קווטאדזה, שרק בשבוע שעבר נלחמה עם הקהל ברמת השרון, זכתה לחיים נוחים מאוד מול נטלי דשי המקומית וניצחה 1:6, 3:6. צ'אקי תפגוש לקרב מסקרן במיוחד את אמילי מאורסמו, שניצחה את אלני דנילידו היווניה, אחרי שזו פרשה במצב של 3:0, בקרב על רבע הגמר.

גם מריון ברטולי עלתה לשלב הבא אחרי ניצחון בשתי מערכות 5:7, 1:6 על דומיניקה סיבולקובה הסלובקית. גם בשלב הבא מצפה יריבה נוחה למדורגת שלישית בטורניר, וירג'יניה רזאנו המקומית, שהדיחה את אליז קורנט 4:6, 6:7.

דניאלה האנטוחובה נזקקה לשלוש מערכות כדי להגיע לרבע הגמר, אחרי שניצחה 4:6, 6:1, 3:6 על קטרינה סרבוטניק, ותשחק מול אגנס סזבאיי ההונגריה. אלנה דמנטייבה, שעלתה כבר אתמול לסיבוב הבא, תשחק מול קטרינה בונדרנקו, שגברה על יוליאנה פדאק האוקראינית 0:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully